söndag 3 mars 2019

Skyltsöndag

Ska strax åka upp mot Järvsö i detta snöväder, kanske bloggar jag från mobilen senare ikväll. Men en skörd av söndagsskyltar kommer redan nu. Tack BP för den roliga utmaningen!

Det blir bilder från nätet som jag tycker passar....

Visst är det batman!

Tänk om man fick sina barn på detta viset, då hade jag inget jobb! Haha!
Gårdagens "andra chans" var ju inte så svår att rösta, alla rätt för en gångs skull! Mysigast var att träffa killarna och deras tjejer! Nu ska jag fortsätta packa inför Järvsö, snart kommer tjejerna och hämtar mej, har en liten förkylning på gång, hoppas den inte blir värre!

8 kommentarer:

Znogge sa...

Snyggt skyltat som vanligt! Hoppas förkylningen inte ställer till den nu när du ska på vift.

Kram och trevlig resa!

dianasdrömmar sa...

Haha, underbara skyltar kram

Ditte sa...

Tack för kul skyltar! Bra jobbat.
Önskar dig fina och roliga dagar i Järvsö-
Kram!

BP sa...

Hahaha! Första skylten är ju bara så skön men en ganska otippad lösning om man säger så. Batman skuggan - hahaha:-) Och det är alltså ingen myt att storken levererar bebisar, du la ju upp beviset;-)
Jättekul att du la upp en Skyltsöndag innan avfärd till Järvsö. Tusen tack för det och länken.
Åsså hoppas jag verkligen att du kan kurera din förkylning med välvalda drycker;-)

Ama de casa sa...

Haha! Rolig skyltning! :-)
Hoppas att ni har kommit upp ordentligt till Järvsö nu och att ni får toppendagar där uppe! Och utan förkylning, såklart.

Geddfish ♥ sa...

Hehe, första skylten var läcker!
Kul skyltat överlag som vanligt.
Kurera dig nu. Jag hade valt en Echinacea.
Ha toppendagar uppe i Järvsö! Kram!

Klimakteriehäxan sa...

Bra skyltat! Lycka till i fjällvärlden!

Paula sa...

Precis sådär skulle jag se ut på min hoj. Och motorcykelkort har jag, bara balansen som saknas, den har jag tappat nånstans på väg genom livet.
O va kul att åka till Järvsö. Där har jag besökt rovdjursparken och sovit bland vargarna. Ni hittar säkert nåt annat skoj att göra!
Och vet du, jag som inte gillar schlager kollade på andra chansen bara för att få se mums-mums...