torsdag 7 mars 2019

Hejdå Järvsö

Hemma igen, men här kommer lite fler bilder från vår härliga Järvsö-resa. Här är vi samlade i Täby och laddar för resan upp i snövädret i söndags.

Första kvällen blir det alltid pizza och eld i spisen. Så mysigt att vara på plats.

En av luncherna åt vi på restaurangen i backen, som också har ett eget bryggeri, mycket god öl!

Lite rolig bild med både Irish coffee och andra tillbehör! Dags för after -ski i stugan!

Lite tur med vädret hade vi dag två, då fick vi en solig dag!

Hej i backen!

Så mysigt att efter en hel dag i backen komma hem till stugan och tända brasan, och bastun!

Vid bergshotellet åt vi lunch dag nr 2.

Mera after-ski bilder. Denna dag med den goda Romtårtan till ,som syns där bakom.

Korvgrillning i solsken igår.

Ljuvligt vackert med vit snö och vinter, men nu ser man fram emot våren!

Vi tackar Järvsö för denna gång, när jag lämnade in stugnyckeln på turistbyrån  så fick jag en liten tygkasse med detta innehåll, de vill gärna att man besöker Järvsö även på sommaren.
Nu är vi hemma igen, och tyvärr mår jag inte alls så bra, är ordentligt förkyld, illamående och har lite ont i magen. Sov ett par timmar när jag kom hem, och hoppas att jag blir snabbt bättre, har en fullspäckad helg framför mej! Redan i morgon är det genrep på Friends Arena, som fortsätter med pre-party i stan med melloklubben., och på lördag smäller det, då ska jag på stor schlagerfest i stan med middag och hemlig gäst.

6 kommentarer:

Znogge sa...

Vilka härliga dagar ni har haft i Järvsö! Nu gäller det dock bara för dig att bli pigg och kry igen!

Kram

Ama de casa sa...

Vilken härlig resa! Sååå mycket kul och gott :-) Själv bytte jag ju årets skidresa med en sjukhusvistelse - inget jag rekommenderar...

Håller tummarna att du kryar på dig snabbt så du kan njuta fullt ut av Schlagerfinalhelgen! :-)

Ami sa...

Så härligt ni har haft det!
Men hoppas nu inte du blir sjuk!
Kram och krya på dig!

Ditte sa...

Kan tänka mig att ni haft fina och roliga dagar i Järvsö. Härliga bilder! Känner att jag verkligen saknar skidåkningen och allt som hör dit och till.
Skynda dig nu på att bli frisk. Det är ju mycket som händer i helgen.
kram!

Geddfish ♥ sa...

En jättehärlig och mysig resa, förstår jag av bilderna.
Och fint väder. Synd på ditt mående, hoppas det drar bort snart.
Kram

Paula sa...

Men oh så mysigt ni tjejer har haft det! Och även solen gillade er! Men så trist att du känner dig vissen, tänk att det alltid inträffar just när man omöjligen har tid med sånt. Hoppas du har medikamenter som hjälper dig att hålla dig upprätt genom hela intensiva helgen! P.S Coop säljer Gustafskorv, i allafall här hos mig! Trevlig helg i vimlet!