torsdag 25 april 2019

Flattered från Spanien

Har fått så många påminnelser att hämta ett paket en bit bort, inte på det vanliga stället, och har inte haft möjlighet att hämta det, men idag passade jag på att cykla bort till Quick star för att hämta de dyra spanska skorna jag har beställt, och hoppades att de skulle passa mej och fall mej i smaken, och jo, de passade! Så skönt att jag slipper skicka tillbaka dem, nu ska jag bara gå in dem också...
Men nu är det dags att ta sig till jobbet igen för en natt...

6 kommentarer:

Znogge sa...

Så snygga! Vilken tur att de passade bra och att du blev nöjd. Visst kan man returnera men det är smidigast att slippa göra det.

Kram

Ditte sa...

Jättesnygga skor! Och så skönt att de passade. Kanske ska de få följa med snart till Tel Aviv och slå runt. Tror de skulle passa perfekt där.
Önskar dig en lugn jobbnatt.
Kram!

BP sa...

Jättesnygga skor! Kommer de att få tjänstgöra i Tel Aviv kanske;-) Gillar förresten skornas namn - flattered. Antar att du känner dig aningen smickrad;-)
Önskar dig en lugn natt!

Ama de casa sa...

Jättefina! Fast såna där klackar bemästrar jag inte, så jag åker nog till Sverige och köper skor snart ;-)

Paula sa...

Oj, har då aldrig beställt kläder eller skor från utlandet, är nog för feg...men vilken tur att de passade! Kram

Mias Mix sa...

Så supersnygga!