söndag 14 april 2019

Skyltsöndag

Idag var vi bjudna hem till äldsta sonen med flickvän, även yngsta sonen med flickvän kom dit. Sååå underbart att få träffa dem, ibland är det långt mellan gångerna!

De hade bakat bagels som var fyllda med lax och annat gott.

Inte nog med det, sen fick vi äppelpaj! Mums!
BP:s skyltsöndag idag, och det blir skyltar från nätet.


Den här är underbart rolig, tycker i alla fall jag!

Snart är det påsk...

Avslutar med denna ...
Nu laddar jag om för en tuff vecka med en massa jobbnätter, men det ger klirr i kassan!

6 kommentarer:

Ditte sa...

Vad trevligt att träffa sönerna med flickvänner. Känner igen det där med långt mellan varven...
Kul skyltar!Många skratt blev det.
April månad är klart varierad. Maternity Ward skrattade jag gott år.
Undrar om jag också ska försvinna på långfredag och komma tillbaka tre dagar senare. Inser ett problem. Ska äta middag med vännee på lördag, påskafton. Hmmm...
Undrar för övrigt hur jag ser ut. Vem jag liknar.
önskar dig en lugn och bar jobbvecka. Men inser att det kanske inte direkt blir så lugnt.
Kram!

Paula sa...

Jag är en av de förvirrade hönsen, hur jag än klär mig så känns det fel och jag antingen fryser eller svettas! Härliga skyltar, pushen var kanon, kan inte bli bättre, även om jag aldrig fick pusha själv! Låg i krystvärkar i flera timmar men blev inte tillräckligt öppen. Sen blev det lite kris med hjärtljuden så det blev akutsnitt. Men resultatet blev ju bra, en fantastisk tjej som imorgon fyller 43....
Kram

BP sa...

Hahaha! Tack för omgångens flesta skratt:-)))))))

För skyltarna är ju klockrena! Har sett en massa killar (faktiskt bara killar) som var klädda i shorts förra veckan då det visserligen var soligt men bara sju grader...

Fortsätter skratta ett tag nu:-)

Tusen tack för en härlig befriande skyltning och länken.

Hoppas åtminstone att du får sova hemma i natt innan nya jobbnätter väntar!

PS. Kul med ett besök hos äldsta sonen. Är impad över hembakade bagels - wow! DS.



Åke sa...

Aprilskylten stämmer till fullo 👍 Jag hade velat lega i min slänt i helgen och provat på en "slänt öl" men serru det gick inte för 20-30 cm snö kvar... men däremot fick jag en räv på bild 🤗 Titta tillbaka på min sida får du Se 😉 En fortsatt trevlig vecka.

Ama de casa sa...

Hahaha! Älskar den sista skylten :-D Ja, dom övriga är ju också bra :-)

Vilken härlig träff med sönerna och deras respektive också! Hembakt imponerar alltid på mig :-)

Gissar på storhelgstillägg nu då, skönt att nästa månad blir lugnare arbetsmässigt.

Znogge sa...

Så härligt att få träffa sönerna med respektive. Vi fick besök av den lilla familjen vilket alltid är mysigt.

Kram och ha en bra start på veckan!