lördag 20 april 2019

Påskafton

Efter en hektisk natt med två förlossningar, varav en sugklocka, så har jag sovit gott till nästan klockan 5 idag, då smakade det gott med en kopp kaffe på balkongen.

Påskharen kom i form av kompisen K,som säljer Mary Kay, där jag var med i utlottningen av "påskägg", så fick en liten present idag.

Påskkärring har ju även jag varit en gång i tiden, och kom även med i tidningen "Falu-Kuriren" då det begav sig. Här ser ni mej med ett kryss på huvudet, bredvid min kompis. Året är -68 tror jag...många år sedan!
Nu är jag redo för natt nr 2...

5 kommentarer:

BP sa...

Visst var det ljuvligt idag också. Underbart! Å vilken söt påskkärring du har varit. Jättekul att du sparade bilden som minne.
Önskar dig en bra och lugn natt!

Ditte sa...

Så skönt med sol och det vackra vädret hemma. Jag unnar er verkligen det. Själv har vi haft massor med regn och blåst och inte kunnat gå ut på ett par dagar.
Vilket fint foto av dig som påskkärring. Och 68 - var ett bar år. Då tog jag studenten.
Och vilket trevligt påskharebesök.Tror inte någon hittade fram till mig...
Men det går bra ändå.
Önskar dig en något lugnare natt.
Kram!

Ama de casa sa...

Du höll dig framme i medierna redan i unga år - kul att du har bilden kvar! :-)

Hoppas att natten som gått nu var lugnare.

Znogge sa...

Hoppas att den gångna natten blev hyfsat lugn för er del. Vilken fin bild på er.

Kram och god påskdag!

Steve sa...

Så härligt att äntligen kunna slappa på balkongen. Påskkärring -68, tänk så tiden går. Kul att kunna plocka fram gamla minnen ibland. Glad avslutning på Påsken!