fredag 1 september 2023

Köpenhamn !

Som tur var blev det en mycket lugnare natt på jobbet, för jag sov inte så länge idag , troligen för jag visste att vi skulle iväg på en resa igen! Lite frukost blev det på Arlanda, öl och smörgås! Nejdå, jag hann få lite kaffe och yoghurt hemma när jag vaknade vid lunchtid.

 Vi lämnade ett regnigt Stockholm…


….och flög till ett soligt Danmark, så häftigt att se Öresundsbron från luften! 

.
Jag hade bokat en taxi via booking till hotellet, värsta limousinservicen! 
Bokade ett hotell mitt i centrum, nära tivoli, hotell Wide.
Kunde sitta ute och äta middag runt hörnet…

Nu har vi köpt ett glas bubbel med upp på rummet och laddar för morgondagen! 

5 kommentarer:

BP sa...

WOW! Härligt! Underbart! Jag unnar er denna tredjedel av er semester av hela mitt hjärta:-)
Skrattade gott åt era olika val av middag:-)))))
Hotellet verkar vara kanooon och mitt i smeten dessutom.
NJUT!!!

Ditte sa...

Så härligt med en tur till Köpenhamn.En bra början blev det ju med limousin. Perfekt med ett bekvämt hotell mitt i stan.
Sköt också att natten på jobbet var ok så att du har krafter kvar till helgens evenemang.
Önskar er fina dagar.
Ha det gott.
Kram

Anna i Portugal sa...

Vad roligt ni kommit fram och fått i magen. Hoppas natten var bra med och att ni nu har en härlig dag!

LillaSyster sa...

Ha en trevlig kväll Köpenhamn! Oj så längesedan jag besökte det grannlandet.

Paula sa...

Alltså, har du koll på var du vaknar på mornarna? Som du flyger och far, haha, jag hinner inte med i svängarna! Men lyxigt värre ser det ut, och maten....ojoj
Kram