torsdag 31 augusti 2023

Full rulle och full måne i natt....


 Det var visst en fin måne i natt? Inget vi såg på jobbet, jag hade fullt upp hela natten! Så det blev ingen mjukstart på jobbet precis. Var väldigt trött i morse när jag kom hem, första nattpasset på över en månad kändes. Sovit bra idag i alla fall, och snart iväg för natt nr 2. 

Ingen rast ingen ro, skojigheter väntar i helgen! När jag vaknar i morgon så flyger vi till Köpenhamn, på lördag blir det släktmiddag där på en restaurang, spännande och kul!

7 kommentarer:

BP sa...

WOW!!! Vad kul! Då var det ju i alla fall en mjukstart med "endast" två arbetsnätter;-)
Fotade fullmånen i natt. Som vanligt blev bilderna urusla. Mörker och min kamera är ingen lyckad kombo. Men just den fullmånen var en "raritet". Det var nämligen den andra i augusti. Och två fullmånar i en och samma månad förekommer visst inte så ofta. Allt enligt Paula:-)

Jossu sa...

Bilden gav mig ett gott skratt. Jag använder linser och ibland glasögon, så jag hade absolut kunna råka ut för en sådan tabbe.

Geddfish ♥ sa...

Haha, den bilden var rolig!
Nä, här kan jag tyvärr inte se någon måne, har fönstren i fel väderstreck och ändå har jag fönster åt tre håll.
Vad kul med en kommande flygtur och festligheter!
Kram!

Ditte sa...

En bra bild!😍👍 Önskar dig en lugnare jobbnatt och en fin och rolig resa till och i Köpenhamn.Ha det gott!
Kram

znogge sa...

Ha ha, ja det gäller att ha glasögonen på sig ;-)
Vilken trevlig helg som väntar och Köpenhamn är alltid värt ett besök.

Hoppas arbetsnatten blir bra.

Kram

Anna i Portugal sa...

Vad kul med festligheter i Köpenhamn! Hoppas natten varit bra och att du är pigg på kuligheter :)

Guldkryckan sa...

Läste om det där ock kikade ut på kvällen, nja, stor var den ju men inte "blå" som det stod i Aftonbladets nätbilaga, men jag kanske är lite halvt om halvt färgblind. ;)

Ha en fin eftermiddag nu.