lördag 18 maj 2024

Födelsedagskalas!

Efter tre timmars sömn så vaknade jag och hjälpte min man att förbereda för kvällens fest.
Maken inväntar gästerna...
Jag vilade benen en kort stund.
Så firad min man blev, vi blev 15 stycken med makens syskon och syskonbarn, våra barn och barnbarn. Här syns svägerskan som höll tal och visade fina bilder från forna dagar...
Nu är klockan mycket och nästan alla gäster har gått hem, kvar är kompisen T som också är vår nära granne, så trevligt.  Taylor Swift har avslutat sin första konsert på Friends Arena som ju ligger nästan vägg i vägg med oss, var orolig om lilla familjen skulle hitta en parkeringsplats när de kom från Vendelsö, men de hade tur och fick en parkering på vår gata!
En fantastisk kväll med många glada skratt och samtal,  och kvällen är inte slut än...

I morgon är det dags för min man att få en present från mej....fortsättning följer!
 

4 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Ett härligt födelsedagskalas, det var han ju verkligen värd, ja, du med. :)
Presentkort...låter spännande...spekulerar inte här men jag tror jag vet vad det kan vara. ;)

Ha det fint nu susjos.

Ditte sa...

Så härligt firande med nära och kära det blev. Och så fint du ordnat. Funderar över presenten från dig, men den nöten känns svår att knäcka. Får ge mig till tåls.
Önskar er en fin lördag.
Varm kram!
PS Hälsa Martin från oss och gratulera.

Hanneles bokparadis sa...

så trevligt!

Anna i Portugal sa...

Vad roligt att han blev ordentligt firad och att det fortsätter i morgon. inte illa att ha Taylor Swift som bakgrundsmusik på er fest :)