torsdag 6 november 2008

Ladies Spa

Äntligen en lite längre ledighet,och nu ska jag och 4 väninnor lyxa till det riktigt ordentligt,nästan som tjejerna i SATC. Vi ska nämligen åka på SPA!
Sandvik Gård heter stället,och det är det mest underbara lyxiga härliga ställe man kan åka till,tycker jag! De har allt;god lyxig mat,vin,pool,jacuzzi,bastu,gym,jympa,stavgång och massor massor av olika härliga behandlingar som du kan boka in. Och inte minst,denna anläggning ligger mitt i skogen, där lugnet finns,långt från storstadsbruset,och bara för tjejer under helgerna. Kan det bli skönare?
Så i morgon eftermiddag kl. 17 är vi där och kommer att välkomnas med en drink innan 3 rätters middagen.
Men vi behöver inte ha med oss såna här lyxiga kreationer som dessa tjejer! Det räcker med bikinin,ja kanske något mer då!










4 kommentarer:

Grönare ängar sa...

Wow!! Nu fick jag ångest vad jag ska ta med mig. Det kanske måste bli en festblåsa i alla fall.
Vi ses! Det sk abli toppenskönt. Kram Camilla

imse sa...

Oh, vad härligt! Ha det riktigt skönt!

Storarvid sa...

Jösses va LYXIGT det låter.
Ha en skön vistelse där, det har du med all säkerhet förtjänat.

Storarvid sa...

Du!! Jag tittade på kartan det är ju ganska nära Linköping. Jag tror min äldsta dotter varit där o sovit över med sitt konfirmations gäng i våras. vill precis ha för mig att det hette Sandvik.
Det var jättefint!!