fredag 14 november 2008

Novemberfredag

Skulle visst bli regnigt idag,än så länge inget regn här,men det är otroligt grått ute..så det kommer nog när som helst nu!
Vaknade med huvudvärk,inte bra...blev inte bra ens med kaffe i kroppen...suck.
Har en hel del ärenden idag att göra innan man får koppla av hemma. Jag skulle ju egentligen jobba i natt,men fick ledigt tack vare att jag jobbade i måndags! Så skönt med en ledig mys fredag! Bara de inte ringer från jobbet nu och vill att jag ska jobba....vet att de ringt en kollega på annat sjukhus och frågat om hon kan jobba inatt! De sköt bara problemet framför sig,från måndagsproblem till fredagsproblem. Kanske man ska stänga av mobilen idag? hihi

2 kommentarer:

imse sa...

Ja, ibland får man lov att stänga av telefonen. Man får ju inte säga nej till en beordran.

Grattis till den fina vinsten!

Kram

Storarvid sa...

Grattis til Fredagsmyset och ledigheten som du butt till dig. Jag däremot
TROR DU INTE FASKIEN DOM RINGDE O VILL ATT JAG SKA JOBBA I MORGON IGEN!!!!!
Undrar vad dom hittat på nu Kl 5 i morgon ska jag vara där.
Jag ska åxå börja stänga av telefonerna fredag EM