måndag 3 november 2008

Möte,jogg och jobb



Var till jobbet på möte idag...dags för löneöversyn...diskutera kompetensstege,lönekriterier. Ja, se mitt tidigare inlägg hur det står still på "mitt" sjukhus. Inte mycket till lönepåslag för oss inte! Men ett intressant möte idag i alla fall.

Blev mörkt innan jag hann ut på en liten jogging runda,maken hängde på,och jäklar va peppad jag blir då! Hade en ovanligt bra dag,och det gick fort! Så han hade lite svårt att hänga på...och med ELO i lurarna så sprang jag så galant ;) Jag blir lite tävlingsinspirerad när vi två är ute och springer,och är jag då pigg i benen,ja då jäklar kan jag springa! KUL! Maken tycker det är mindre kul när jag är så pigg...hihi!

Nu är det dags att åka till jobbet,där jag ska springa 10 timmar till......


1 kommentar:

Yvonne sa...

Ja tänk vilket underskattat yrkesfack vi valt. Nej, konsult eller politiker borde jag nog ha blivit istället :)
Ha en bra natt o kram!!