tisdag 18 juni 2019

AW med jobbet

Vi som jobbar natt måste ju planera våra träffar ...så ett par datum sattes upp för att ha en sommarträff innan alla går på semester, ikväll blev kvällen som de flesta kunde hänga på . Bord bokades på Restaurang Piren vid Hornsbergs strand , och det var ett häftigt ställe...vilken utsikt!

Folk badade precis bredvid....

Himlen blev mörkare och mörkare...

Vi gick in till vårt bokade bord, och jag åt en fantastisk caesarsallad med räkor.

Vi fick en fantastisk trevlig kväll.

...och när jag trodde vi skulle gå hem så gick vi istället vidare och hamnade på takbaren på hotell Continental vid centralen.

Lite dans blev det också innan det var dags för hamburgare på Max! Nu är klockan halv fyra på morgonen och jag har just kommit hem. Det börjar ljusna ute, och jag borde väl gå och lägga mej. Ska jobba natt i morgon  ikväll , så det gör inget att jag inte hinner ställa om dygnsrytmen!

3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Jösses vilket partajande det blev! Och så sent också... Ja, ja. Ni är ju vana att vara uppe hela nätterna :-D

Så kul att så många kunde träffas och så trevligt och skoj ni hade! Hoppas du kan sova ordentligt nu så du orkar med natten i natt.
Suss gott! :-)

Ditte sa...

Vilken härlig kväll! Och himla bra att du är så vältränad att du orkar.
Piren här i Hornsberg har jag bara besökt för lunch men väldigt trevligt och gott var det då också.
Kul att avsluta på takbaren på hotell Continental. Jag var i närheten så vi funderade på den. Men det blev hemgång.
Kram!

Paula sa...

Det där gjorde ni bra! Man måste ge sig utrymme för att ha kul! Trevlig midsommar och kram från pörtet