lördag 21 januari 2023

Samuel 1 år idag!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Samuels 1-årsdag! Det blir kalas i dagarna två, idag firade jag, yngsta sonen med flickvän Samuel..tyvärr jobbar farfar idag, så han missade kalaset. I morgon är det dags för mormor, morfar, moster med sambo och kusin att fira honom. Bor man trångt i en liten tvåa så får man dela upp det!
 
Såklart en liten bakelse med ljus på, och sång förstås, han fick dock hjälp med att blåsa ut ljuset. Extra glad är jag som får dela lite bilder med er just idag, godkänt från föräldrarna! <3

Tack Znogge för tipset med Duplo, tror det gick hem! Så fick han förstås lite kläder också. En underbar lördag tillsammans med nära och kära!



8 kommentarer:

BP sa...

WOW! Stort GRATTIS till den sötaste killen jag "känner":-) Å så gulligt av föräldrarna att ge dig tillstånd att publicera bilder på Samuel på din blogg.
Herreguuuu så söt han är. Å redan ett år. Var det inte igår han föddes...

Å du - att bo mitt i stan och den mest eftertraktade stadsdelen i Stockholm är det värt - att dela upp gratulanterna alltså:-)

PS. Duplo är alltid en hit. Å jag gissar att du avstod från rosa och babyblå kläder;-) DS.

Anki sa...

Grattis i efterskott till finaste Samuel!
Lego är nog världens bästa leksak :)
Ha en fin söndag!
Kram

Znogge sa...

Grattis en dag i efterskott till finaste Samuel <3 Så fin han är! Vilket bra firande det blev! Duplo är ett säkert kort och det hänger med länge.

Jag kan förstå att de behövde dela upp firandet. Bor man ganska så smått så kan man inte vara så många samtidigt. Fördelen är att det blir två kalas i stället. Vår son med sambo bor ju i en etta på Kungsholmen och jag kan säga att det bara är mindre tillställningar som fungerar där. Nu letar de större men det kan ta lite tid att hitta rätt.

Kram och god söndag!

femfemman sa...

Duplo är toppen. Räcker dessutom i många år. Så kul att se ditt vackra barnbarn.
Kan vara gott både gör gäster och värdfamilj att dela upp det. Mer tid för varann och för Samuel.
Grattis till fine killen! Kram

Guldkryckan sa...

Stort grattis återigen, ett år är ju en milstolpe.
Så sant, bor man trångt så får man ju dela upp firandet, är så även här när frugan fyller år.

Fin födelsedagspresent där förstår jag, lego funkar för de flesta barn, det är ju min erfarenhet.

Ha en fin dag nu. :)

LillaSyster sa...

Grattis!
Bra val av present♡

Ditte sa...

Hurra! Stort grattis till Samuel och även till er andra som har honom nära. Duplo är perfekt och något som kan hänga med ett bra tag.
Vilken lyckad dag. Väldigt roligt att vi fick se dessa fina bilder. Samuel är så fin.
Varm kram

Paula sa...

Grattis söta Samuel men det försiktiga leendet. Klart man ska fira i dagarna två! Kram