fredag 5 februari 2016

Ace vinner i morgon!

Trots bara 30 sekunders visning av låten så tror jag att denna proffsiga tjej med ett snyggt nummer kommer att vinna första deltävlingen i morgon!

Den här låten gillar jag, med Robin Bengtsson ( men jag vet inte vem han är?) så jag hoppas att han går vidare,men är rädd för att den andra finalplatsen tar det skräniga "bada nakna" paret Samir och Viktor. Så då går Robin vidare till andra chansen tillsammans med ...

...snygga Pernilla Andersson som sjunger en fin ballad!
Det är så otroligt sorgligt att Anna Book är diskad från tävlingen i morgon, och jag lider verkligen med henne! Hoppas att hon i alla fall sjunger låten för oss i morgon kväll, det är en riktig härlig schlager som lätt hade gått vidare om den fått tävla!
Galet nog så ska jag jobba i helgen, men som vanligt åker jag in tidigare,så jag får höra alla låtarna i alla fall innan jag börjar jobba.  Men först, dags för natt nr 1....

7 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Jag har inte lyssnat än.
Vill spara till imorgon! :)
Men visst är det pinsamt och tråkigt med Anna books låt.
Ha en jätte fin jobb helg!
Kram

BP sa...

Alltså den där Robin Bengtsson är ju en riktig godbit. Snygg som bara den om jag får säga så;-)

Du kan ju det där med schlager så jag gissar att ditt tips slår in.

Önskar dig en bra natt 1 och en ännu bättre natt 2 med schlageruppvärmning:-)

Svar: Japp, saken slank ner, men om den hjälpte vet jag inte riktigt;-)

Ditte sa...

Jag har ännu inte hört någon av bitarna så de blir en överraskning.
Trist med Anna Books låt, men visst borde arrangörerna haft koll när bidraget kom eller åtminstone de som skrivit låten för de vet ju att den varit med förr. Trist för Anna är det helt klart.
Samir och Viktor?Jag trodde inte att detta var lekstuga...
Men jag är väl ålderdomlig i mitt tänkande. Men tyvärr ser jag inte dessa som schlageratrister. Ja, inte alls som artister...
Önskar dig en bra natt!

TantGlad sa...

Har inte lyssnat på någon av låtarna. Men jag gillar Ace.....tycker hon är skitbra så det blir spännande att se och lyssna på hennes framförande.
Bänkad blir man i alla fall framför mellon ikväll.
Ha det gott fina du.

KRAMKRAM

Ama de casa sa...

Jag har inte lyssnat ännu, spar det till ikväll (ifall jag nu tittar... ;-) ).

Men Ace gillade jag supermycket sist hon var med, och hade hoppats att hon skulle ha vunnit... Hoppas nu att det är en liknande låt :-)

Synd att du ska jobba just inatt...

Comsi comsa sa...


Har inte lyssnat än men ikväll så lyssnar jag. :)

Kram ♥

House and Garden by Bia sa...

Har inte tjuvlyssnat heller, hihi...vill nog se som vanligt i kväll ;))
Kommer att sitta spikad framför Tv:n...men det är nog jag mest i familjen som kommer att se, hehe...och min höft blir inte bättre...suck !
Ha en fin helg nu!
Kram bia