söndag 28 februari 2016

Skyltsöndag

Börjar med några skyltar hittade på nätet...

TV-kanalen CNN står ju på här hemma under dagarna då min man är ledig, mycket Trump får man se och höra....brrrr....

Facebook fick till uppgift att kolla upp mina favoritplatser....det blev de här enligt FB!

Till sist inbjudan till Schlagerfesten som jag och schlagerkompisen blivit bjudna till genom gemensamma bekanta med samma intresse! Så istället för finalen på Friends Arena går vi på fest, med hemlig artist som gäst, det ska bli kul! Tack BP som förvaltar skyltsöndagen, och nu är på väg på en lång skön semester, hoppas du har det bra! Nu laddar jag om för natt nr 2.
PS. Mello igår ja, såg ju delar av den på jobbet. Molly gick som favorit vidare,så där hade jag ju rätt. Missade Frans finalplats,men grejade Panetoz till andra chansen. Nu ser jag fram emot resan till Halmstad på fredag! DS.

13 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Nu hade du tur med gissningen. :D))

Varför inte både finalen och festen?
Dett blir nog en kul fest, undrar vem hemliga artisten är...
Kram ❤

Susanne sa...

Perfekt inbjudan för dig. Ha en fortsatt trevlig söndag.

Geddfish ♥ sa...

Många spännande skyltar och mycket på G!
Den första skylten fattar jag aldrig ;)

Ha ett bra arbetspass! Kram

BP sa...

Fanns de kondomer 1945? Borde det har gjort med tanke på Trump! Härligt att du kommer att partaja å Halmstad here we come:-)
Stort tack för toppen skyltar och länken:-)

Susanne ❤️ sa...

Vilken underbar skyltning !!! Och festen blir bättre än allt såååå kul !!!!
Jag hoppas din helg varit bra finaste
Kram

Ditte sa...

Härlig skyltning1 Tack för detta! Min favorit blev skylt nr 1, men alla var bra.
Och så roligt med schlagerfest! Kanske inte med "dockorna" då , men det finns ju andra....Eller?
Och Halmstad på fredag! Hos dig är det ju bara fest i dessa tider. Och jag njuter av att få ta del av detta.
Detta med att vara pensionär, känns ibland väl gammalt. Men jag har ännu inte börjat mata duvorna i parken. Må det inte hända...

Ama de casa sa...

Ser fram emot Halmstad jag med! Ska bli kul att se vilka du minglar med den här gången :-)

Jag undrar om jag nog håller på Frans som vinnare av alltihopa... Fast nu blev det lite synd om honom - jag brukar oftast gissa fel ;-)

Svårtippat i år - finns ingen "Måns" med som självklar vinnare :-)

Browneyedgirl sa...

Vilken otroligt rolig inbjudan :)
Hoppas du får en toppen start på nya veckan. Kram så länge

Ami sa...

Vilken trevlig inbjudan :)
Ha en fin dag!

Kolonilotta sa...

Älskade ettan! :)
Säger som comsi comsa. Varför inte gå på både final och fest efteråt?
Hur som kommer du garanterat få en super kul kväll! :)
Kram ❤

Sussi sa...

Jag satt som en tok och försökte få biljetter till finalen när biljetterna släpptes men hann aldrig få några. Din schlagerfest lät jättekul. Man undrar ju vem den hemliga gästen är? ;)

Mias Mix sa...

Härliga skyltar! Vad kul med Mello-fest, spännande med hemlig gäst :)

Anni sa...

Den första är så himla rätt! Träffade igår en kvinna som jag funderade över hur gammal hon kunde vara. Väldigt rynkig i ansikte och på händer och så där lite vattnig i ögonen som många äldre blir. Ganska disträ var hon också. Gissade på runt 70.

Väl hemma kollade jag upp henne på birthday.se och hon visar sig vara två månader yngre än jag!