söndag 7 februari 2016

Bo Kaspers orkester





Efter två nattpass var det dags att se och lyssna på Bo Kaspers orkester på Rival vid Mariatorget. Det blev en magisk afton !


Fina Bo ...


Var tvungna att smälta konserten med vännerna med en öl innan vi åkte hem.


Just ja, skyltsöndag, tur man står vid centralen å missar tåg efter tåg, haha! Skyltar har de i alla fall! BP förvaltar skyltsöndagen så bra!
Å tacksam är jag för att gårdagens första deltävling i Melodifestivalen gav mej de två jag ville skulle gå till final!!!

Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

BP sa...

Bo Kaspers orkester - alltså Susjos, där går gränsen för mig;-) Men eftersom du verkar varit tillräckligt lullig för att missa tågen och lyckades trots det med konststycket att fota skylten att man inte får mata duvor på perrongen trots (eller på grund av) att man missat tåget så förlåter jag dig;-) Love you:-)

Tror det står 1:- mellan dig och AMA om vem om tog sig vidare igår. Noterade bara att du prickade in vinnaren klockrent. Orkade inte leta upp tvåan och trean;-)

Tusen tack för skyltningen:-)

Geddfish ♥ sa...

Förstår skylten om duvorna, men den satt på en knepig plats, fast den kanske satt rätt, vad vet jag?
Ha en go måndag nu!

Ama de casa sa...

En sån där skylt inbjuder nästan till att mata duvorna... ;-)

Jag höll på hon Mimi. Och Ace. Men i vanlig ordning minns jag inte hur låtarna lät såhär i efterhand... :-)

Comsi comsa sa...


Det skulle se ut om alla duvor stod som resenärer på centralen. Mätta och belåtna. :-)

Kramen ❤

Comsi comsa sa...


Det skulle se ut om alla duvor stod som resenärer på centralen. Mätta och belåtna. :-)

Kramen ❤

znogge sa...

Bo Kaspers är kanon så jag kan tänka mig att det blev en trevlig kväll :D

Ami sa...

Vilken trevlig kväll ni fick :)
Haha! Och den där skylten.......
Ha en bra dag

Ditte sa...

Trevligt med både Rival och Bo Kaspers orkester. Klart detta blev en trevlig kväll och skyltar hann du också med. Bra där!
Vad gäller mellon så tyckte jag den var ganska trist. Hade gärna röstat på programledarnas bidrag som i mitt tycke var bäst.
Men skulle nu två gå vidare så var det ju ok med de som gjorde det. Men inga bitar jag kom ihåg dagen därpå...Och jag försökte!

Kolonilotta sa...

Jag hoppar nog gärna Bo kaspers.
Men däremot tar jag gärna ett glas vin på Olearys. För visst var det där ni var? Tycker mig känna igen deras gröna soffor.
Robin - JA
Ace Wilder - NEJ
Det var min åsikt! :)
FANTASTISKT bra jobbat att få med en skylt på vägen hem!
Kram :D

cissi sa...

Att gå ut efter det att man vakat av är verkligen tufft! Antingen är man den som ger upp först eller också kommer man in i andra andningen och vill aldrig gå hem! :)
Hoppas du hunnit vila upp dej nu!