tisdag 23 februari 2016

Glada motionärer!

En av mina motionärer ville ta en selfie med mig efter jympapasset igår- här har ni bilden! Mycket folk och bra stämning på passet med mitt fortfarande "gamla" pass från hösten. Det bästa med denna motionär är att han typ har klippkort till Kalifornien,så jag ser fram emot att få en massa tips av honom!
Natten på jobbet blev lugn,skönt nog. Jag var väldigt trött i alla fall i morse, så jag sov ända till kl 16.38 nu ikväll! Alltså är jag redo för ännu en natt på jobbet!

9 kommentarer:

BP sa...

Killen ser otroligt trevlig ut och perfekt ju att du kan pumpa honom på information om Kalifornien.
Önskar dig en lugn natt till och sedan lika många långa sovtimmar:-)

TantGlad sa...

Ni ser ju jättepigga och glada ut. Fint kort.

Ha det gott nu.
Kramelikram från mig

znogge sa...

Bra restips kan man aldrig få för många av! Hoppas det blir en lugn arbetsnatt.

Geddfish ♥ sa...

Vilket jättefint kort på er två, glada motionärer!
Jag önskar dig ett fint arbetspass, det är sådana som du som behövs i vården.
Lycka till. Kram ♥

Ama de casa sa...

Perfekt att byta selfie mot information :-) Ni ser väldans fina och glada ut :-)

Ditte sa...

En härlig bild och ni ser pigga och glada ut, precis som det sak vara efter ett motionspass. Ja, inte vad gälle rmig för jag är helt slut...
Bra med tips inför resan "over there". Pumpa på! Och kansk eskulle ni ta ett pass på "body pump" så att du kan få ut än mer...
Några tips kanske jag också kan leverera vid tillfälle. Om Kalifornien alltså...

Kolonilotta sa...

Vilken glad och härlig bild på er båda!
Det var snällt av dig att bjussa på ett kort.
Hoppas även denna natt gick bra.
Sov så gott nu på dan. Kram

Comsi comsa sa...



Vilken glad och härlig bild, den smittar... :D))

Kram ♥

Susanne ❤️ sa...

Du är ett energi knippe och det lyser värme och glädje om er ❤️
Blir glad
Kram