söndag 21 februari 2016

Mera festande...och skyltsöndag


Tog en promenad idag innan nästa middagsbjudning,och kom på att det var skyltsöndag! Här har jag promenerat in i grannkommunen och infra-city.

Ett bra budskap idag..

Och det är just BP som förvaltar "skyltsöndagen",det tackar vi för!

Jag har fått en sån fin t-shirt av min schlagerkompis,och den passar bra att visa upp idag!

Ikväll var det dags att fira systersonen lite i efterskott,så här har bakats pizzor! Någon som trivs mitt ibland oss är förstås Maja! (allra helst om hon blir bjuden på chips och choklad!)
Gårdagens mello med kompisar på middag blev lyckad. Oscar gick ju som favorit direkt till final, och glad är jag att även Lisa gick direkt vidare. Hade rätt på att Boris skulle gå till andra chansen,men missade helt den Afrika inspirerade låten,som ju också gick till andra chansen, och både Swingfly och After dark missade helt att gå vidare. 3 av 4 rätt är väl ändå helt okey!

I morgon är det slut på långledigheten för denna gång, dags att jobba lite igen. Har inte hunnit med att göra färdigt mitt nya jympapass under denna ledighet heller...och snart är vi inne i mars månad! Tiden räcker bara inte till!

12 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Hoppar in, innan jag hoppar i bädd, och kollar dina fina skyltar!
Suveränt! Fart och fläkt!
Gillade din T-shirt.
Kram <3

BP sa...

Absolut ÄLSKAR den rostiga "Start Walking" skylten - så himla läcker. Gimme, gimme:-) Å "walking" var ju precis vad du gjorde! Å Infracitys Scandic är mäktig. Det var ju det första Scandic hotellet som fick ett litet annorlunda och mera "sofistikerat" stuk när det byggdes. Nu har det ju kommit fler - bland annat Victoria Tower i Kista. Kul att du visar upp "ditt" Sandic från hemmaplanen.

Å tusen tack - ja inte bara för din toppen skyltning och länken utan också för min namna - brandposten. Du börjar förstå att jag gillar BP eller hur:-) Brommapojkarna, Brittish Petrol och Brandpost - det är jag det:-)

Group therapy, hahaha:-) Undrar vad maken din har att säga om den saken;-)

Tre utav fyra på Mellon är MVG tycker jag. Å det var ju också du som trodde att After Dark skulle ryka, vilket skedde. Du kan din schlager, helt klart:-)

Tusen tack för en skylning helt i min smak:-)

PS. Du får stå ut med mig i en vecka till. Bloggpausar från och med 28 februari. Å jag hoppas faktiskt på underverk vad gäller internet. Å jaåå, jag vet att det omöjliga sker på en gång men att underverk tar liiiiite längre tid, speciellt i Spanien;-) DS.

Ditte sa...

Vad trevligt att få se en bild från min gamla hemkommun, Upplands Väsby. Där bodde och arbetade jag i 32 år.(med vissat utsvävningar från komminen) En lång tid.
Gillade verkligen dina skyltar och t-shirten särskilt mycket. Passar dig perfekt.
Vda gäller mellon så var Oscar Zia också ett av mina val men absolut inte Lisa Ajax. Tyckte biten var tjatig. Men Boris och Sarah hade jag med till andra chansen. Kändes som en svag omgång. Hoppas på Molly nästa vecka.
Önskar dig en bra jobbvecka och det blir säkert fart i den också.

Comsi comsa sa...


Oscar låt är ju så bra, den kan vinna hela allt. Fin skyltning, lådan med BP var klockren.

Nu somnar jag. Natti natti o kram ❤ zZzzzZzzz

Comsi comsa sa...


Oscar låt är ju så bra, den kan vinna hela allt. Fin skyltning, lådan med BP var klockren.

Nu somnar jag. Natti natti o kram ❤ zZzzzZzzz

JaanaM. sa...

Jag var ju på hockey, missade mellot. Men. Denna gång! Sedan ska jag vara bänkad resten lördagar som kommer.

Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

En sådan Tischa skulle passa mig ;)

znogge sa...

Vilka bra skyltar som du bidrog med!

Jag tyckte låtarna som gick vidare var helt ok men än har inte den stora hiten varit med!

Ha en bra dag!

House and Garden by Bia sa...

Mello här också...och mina favoriter gick vidare...men Lindarw är ju för tjusig som kvinna, eller hur ?
Idag är det måndag och det har snöat men nu töar det ute...nu får gärna våren komma ;)
Mysig katt...vi har en siames som gillar ostbågar och popcorn...dom är för roliga !!
Kram bia

Days by Johanna sa...

3 av 4 är verkligen bra, tror jag med hade det, brukar alltid ha fel annars haha, :)

Kolonilotta sa...

Hahaha.... Älskar din t-shirt.
Sprit av alla slag är bästa terapin! ;)
Hoppas arbetsvecka går smidigt och fort som attans.
Kram