torsdag 25 februari 2016

Premiär för mig

Efter en underbar ledig dag i solen så tyckte maken att jag skulle få se MOS, dvs Mall of Scandinavia.

Sagt och gjort, vi hamnade på Egon för att äta middag, där denna tingest hängde i taket.

Dum som jag var,( men jag var hungrig) tog jag en hamburgare....den var så där...

MOS däremot var läckert,, av det lilla jag såg...så  många butiker! 

...och se här, River Island...min första kontakt med den butiken gjorde jag på Malta, nu finns den även här på MOS!

6 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Ojojoj, vilket gigantiskt affärscentra! Där skulle jag tappa bort mig själv, haha.
Den nya klädaffärenaffären verkar intressant.
Ha det bäst ♥

BP sa...

Men visst är MoS arkitektoniskt en succé!!! Bloggade ju om mitt besök där för några veckor sedan. Å maken tyckte att det var lättare att orientera sig där än i Täby Centrum som ju har samma ägare som MoS - Unibail Rodamco.

Gick inte in i någon butik/restaurang men kände igen några mera ovanliga butiker från min hemmaplan. Unexpected shopping är ju deras slogan också...

Å River Island är MoS nog ensam om, för den finns ingen annanstans i Sverige mig vetande. Kul att du kände igen shoppen!

PS. Vad gäller din hamburgare så kan jag vara säga att ögonen inte för njuta här alldeles för mycket;-) DS.

Comsi comsa sa...


Synd att du inte blev nöjd med hamburgern, det är det värsta jag vet att inte bli nöjd med maten, nåja det kanske finns annat som jag ogillar mer... :D))

Kram ❤️

Susanne sa...

Jag har ännu inte varit där

Ditte sa...

Inser att jag får ta e heldag här når jag kommer hem. Men jag läste i veckan att detta "Mall" är litet i jämförelse med olika "Mall" världen över, men å andra sidan är ju inte sverige heller ett så stort land.
Har besökt ett par gigantiska "mall" i Dubai, Peking och Shanghai och det var så strt att jag inte hittade något. Jo, restauranger...
Tyckte det var ett gott initiativ av maken att ni skulle bege er hit.
Jättefina bilder så nu har jag ännu en dagsutflykt spm väntar i Stockholm.
(BP har också bidragit till att locka hit mig.)

Ama de casa sa...

Det verkar himla stort... FÖR stor i mitt tycke, som inte gillar att shoppa sådär jättemycket.
Fast jag skulle gärna besöka det, för det ser väldigt läckert ut på bilderna :-)