lördag 20 juli 2019

Det närmar sig...

I natt var det dags för ännu några kollegor att gå på semester, de bjöd oss på en mumsig frukost! Natten blev överkomlig, men som alltid med "hjärtat i halsgropen" när man sitter i telefonrådgivningen, för lite personal gör att vi inte kan ta in födande! Kunde hänvisa flera gånger i natt, men inom Stockholms län i alla fall! Sovit till kl. 17, och nu är jag bra sliten...men ska nog orka med den sista skälvande natten innan semestern. Ni må tro att jag längtar till lite ledighet nu!!!

5 kommentarer:

BP sa...

Vilken rolig tradition att de som går på semester bjuder på mat, som dessutom är sååååå fint upplagd.
En sista natt mäktar du nog med, du vet ju att du sedan kan njuta av en (lång) semester. Undrar om även du och ditt skift bjuder kollegorna på mat inatt, men det lär jag nog veta imorgon.
Önskar dig en lugn sista natt.

Ditte sa...

Förstår att du längtar. Men nu är det nära. Kul med lite extra trevligheter på jobbet. Och visst piggar det upp.
Kram!

dianasdrömmar sa...

Förstår att du längtar kram

Ama de casa sa...

Så nu har du semester nu då - GRATTIS!!! :-)

Ha en braig start på ledigheten!

Guldkryckan sa...

En fin tradition det för mig med tanke på att de flesta på kneget går på semester några dagar före mig ;)
En natt till då....gott.

SV: Nä...har mest varit lite mulet här fast en och annan solig dag har det ju varit förstås.
Men varmt är det ju ändå.

Ha det fint.