torsdag 25 juli 2019

Port de Soller dag 1

 Vilken morgon och vilken utsikt! Sovit som en stock i natt och var väldigt trött när jag tvingade mej upp på morgonen , vem vill missa en joggingtur i denna ljuvliga miljö, eller vad säger du Ama? Ut kom jag, och frukosten smakade extra bra efteråt! Sen blev det en dag på stranden, med avbrott för lunch och en god Sangria cava. Låg sen på stranden till halv sju! Man ville inte gå därifrån !
Nya klänningen kom på till middagen och vi fick en trevlig kväll, och varmt är det!












5 kommentarer:

BP sa...

LJUVLIGT!!!
Beundrar än en gång din energi - att gå ut å jogga innan frukost. Den engelska(?!) frukosten med camembert och fetaost (engelsmännen valde nog inte dessa tillbehör skulle jag gissa;-) ) måste ha suttit fint efter ansträngningen.

Å du - sangria vet jag vad det är. Den har ju alltid funnits. Men vilka "nymodigheter" - Sangria cava alltså. Vad är det för mix?

Sista bilden verkar visa min semesterfavo - en mojito eller?!

Fortsätt och NJUT!!!

PS1. 32 grader hos oss, bara två grader färre än hos dig;-) DS1.

PS2. När såg du en joggande Ama senast? Alltså jag har följt henne i drygt tio år, men har aldrig sett henne jogga - hahaha:-)))) DS2.

Ama de casa sa...

Haha! Jag sa ju att du skulle skippa morgonjoggingen för att orka med hela dan, men hade för ett ögonblick glömt bort din beundransvärda energi :-D

Ser helt underbart ut!

Nej... Nu är det min tur att ge mig ut på en morgonjogging. Eller inte... ;-)

Ha det fortsatt superbra!

Znogge sa...

Vilken härlig första dag ni fick. Njut nu av dag två på samma vis.

Kram

Ami sa...

Jag förstår att ni njuter och har det härligt :)
Fortsätt så!
Kram

Ditte sa...

Låter som en väldans bra dag. Och morgonstund lär ha guld i mund. Kanske gäller det även vi joggning. Ni ser ut att ha det jättebra.
Kram