måndag 4 mars 2024

Järvsö dag 1

Har förstått att det har varit sol och blå himmel hemma i Stockholm, men här i Järvsö har vi tyvärr haft en grå dag med väldigt mycket dimma. Men skidor har vi åkt i bra preparerade backar, och ingen blåst har gjort att det inte känts så kallt.
 
Ikväll så firade vi två jubilarer, med sång och trevliga presenter som ni ser! En härlig kväll med bastubad,god mat och dryck, och så klart roliga frågesport-quiz, som vi har skrattat, och mitt lag vann ;-)

I morgon hoppas vi på lite bättre väder…

5 kommentarer:

LillaSyster sa...

Du åkte med tjejgänget=) Håller tummarna för fint väder.

Znogge sa...

Även om vädret inte var perfekt så såg fick ni en fin första dag ändå. Trevligt firande dessutom ser jag. Hoppas att solen skiner på er i dag och att det blir fin skidåkning!

Kram

Ditte sa...

Trevligt med vänner och er årliga resa till Järvsö. Och inte minst är det ju roligt att åka skidor. Härlig tradition! Och stort grattis i efterskott till jubilarerna
Ja, Stockholm hade en strålande dag igår men idag är det rått och mulet-
Önskar dig och gänget bra skidåkning och sol.
kram

Äventyret framtiden sa...

Järvsö och jag tänker på Lill-Babs och dig!
Njut och ha det fortsättningsvis bra tillsammans med dina vänner!

Kram

BP sa...

Huvudsaken är att ni hade roligt och kunde fira de två tjejerna:-)
Nu vet jag inte vem som spritt infon om att det var soligt i nollåttaland igår. Det var det inte här i Täby. Men prick 15:39 blev det helt plötsligt väldigt ljust och solen kikade fram.
Och det hoppas jag att den även har gjort hos er, fast tidigare då;-)