fredag 10 november 2023

Puerto Rico 9 november

I morse visade jag våra vänner vägen ner till havet och strandpromenaden som jag brukar jogga/ powerwalka …
 
..och vi har fått en kompis på terrassen! ( bilder i oordning via Ipaden! ) Fick en bra närbild!
Vi gick tills vi såg Amadores stranden i morse.

Det blev en dag i solen vid poolen…
Lunch i poolbaren…
Fina Y
Idag badade min man också! 
Happy Hour! 
Nu är vi redo för middag! 
Jag hade bokat bord på Papis grill, tips från Lillasyster! Å det var vi tacksamma för, god bruschetta.
Och min bowl med bl.à räkor smakade väldigt gott.
Nöjda middagsgäster.
Papis grill besöker vi nog igen! 
En skön kväll är tillända, nu väntar sängen…

9 kommentarer:

LillaSyster sa...

Vi bor mittemot varandra, jag ser rakt in i ditt hotell, tog en bild igår kväll då det lyser i olika färger om varje hotellrum. Vädret är helt underbar. Kul att du är nöjd med maten. Ha det fortsatt gott!

Åke sa...

Så härligt ni ser ut att ha det :)

Anna i Portugal sa...

Jag badade idag också, kanske 16 grader, kollade inte temperaturen. Men lite kyligt var det i af :) Maten ser jättegod ut!

Znogge sa...

Ännu en härlig och njutbar dag i paradiset! Lite sol och värme nu hade inte suttit fel.

Kram och god fredag!

Ditte sa...

Härliga dagar! Förstår att ni njuter av allt. Jag läser med nöje och tänker mig tillbaka. Jättefina bilder.
Kram

Annika sa...

Din klänning, ooo vad jag gillar den?
Är den från Indiska? Min syster har en sådan i blått, tror jag. Tycker den är såååå fin!!

Ja ni har det riktigt mysigt och trevlig på Gran Canaria nu Bästa!!

Kramar från mig och ha en fin helg!

BP sa...

Perfekt! Nu kan du jogga/powerwalka med T den närmaste veckan. Vädret håller i sig ser jag. Såååååå avis, men håller tummarna att även resten av semestern blir så sålig som början. Maten - mums! Speciellt bruschettan.

Skoj att LillaSyster ser ditt hotell från sitt - hahaha! Ja, då är det väl en omöjlighet att ni INTE träffas. Spännande:-)

Anonym sa...

Annika, visst är den fin! Har köpt en svart och blå också, här nere i Puerto Rico på en souvenirbutik!!!! Är så nöjd med dem! Kram!! Susjos

Susanne sa...

Ni ser ut att ha det alldeles fantastiskt! Inte alls avis... 😅🥰 Visst är det skönt att ta sig en morgonrunda innan frukost. Nu är inte vi riktigt lika duktiga som du men vi försöker och varje gång känner man sig supernöjd. Önskar dig en fantastisk fortsättning på semestern.