onsdag 19 juli 2017

En dag i taget...



Gårdagens kvällssol när vi kom hem från sjukhuset var så energigivande.

Vårt nya balkonggolv har kommit, och så fort första lådan var tömd så hittade Maja en plats!

Men hon gillar det nya golvet också.

Jag gillar också det nya golvet!
Mest har mina tankar så klart varit hos sonen på sjukhuset, han förbereder sig inför en större undersökning i morgon, så nu är det tarmsköljning som gäller för stackaren, så jag avvaktar med besök idag. Ska jobba i natt, hoppas jag kan skingra tankarna...

7 kommentarer:

BP sa...

Golvet är skitsnyggt! Å kul att Maja har en handduk som matchar golvets färg perfekt.
Förstår att dina tankar är hos sonen. Hoppas verkligen att tarmsköljningen visar vad som är fel. Fortsätter alltså hålla tummarna.

Det gör jag för dig också - att du kommer att ha en lugn natt.

Ditte sa...

Förstår att tankarna är hos och med sonen. Och bra att få veta vad som är fel. Håller tummarna.
Snyggt balkonggolv, vi har liknande men i grått. Blir dock lite halt när det är vinter och snö...
Förstår att Maja fann sin plats här.

Önskar dig en hyfsat lugn natt, men det är nog önsketänkande i dessa tider.

FREEDOMtravel sa...

Fint golv och toppen att katten trivs! :) Önskar bättring för sonen!!!

Geddfish ♥ sa...

Åh, så behändigt golv! Nu har ni jättefin "kuvös", jag önskar jag hade detsamma!

Mina tankar är hos dig och sonen. Jag har också gjort tarmsköljning inför en undersökning, inget vidare, men ibland måste ju magen bli ren först. Nu får de hitta felet, pronto!

Varm kram! 💙

Ami sa...

Så fint golvet blev!
Men jag förstår verkligen din oro för sonen!
Många tankar och kramar till dig och din familj!

Susanne sa...

Håller tummarna att det går bra med din son.
Styrkekramar till er alla.

Guldkryckan sa...

Jo..jobbigt att ha anhöriga på sjukan...håller tummarna här.

Känner igen det där med katter och kartonger...spelar ingen roll hur fin klätterställningen är som har funnits i kartongen..kartongen får kattbesök först.

Hoppas allt går bra nu.