måndag 6 augusti 2018

Glad måndag


Maja satt på den nu mycket svalare balkongen när jag vaknade på eftermiddagen idag. Mycket skönare i luften nu. Men jag var seg och trött efter natthelgen och hade ingen större lust att åka till Sollentuna och köra ett jympapass ikväll.

Döm om min förvåning när motionärerna bara vällde in, flera nya ansikten också, det ger ännu mer energi! Hade en energifylld timme på jympagolvet med flera glada svettiga motionärer, och jag blev euforisk!!! Kommer nog aldrig att tröttna på att jympa! Verkligen en glad måndag på alla sätt och vis, natthelgen är gjord ( blev en lugnare sista natt) och nu är jag ledig till nästa helg!

6 kommentarer:

BP sa...

Vilket välkomnande av Maja!!! Den katten vet vad du behöver:-)
Glad måndag är ju ett tema som Carita uppfunnit, ven om hon glömde den idag. Å din måndag var då verkligen en glädje att läsa om.
Å idag var det ju svalare, så motionärerna kanske var ännu mera motiverade att röra på sig.

Perfekt med en hel veckas ledighet, för extremvärmen är ju på G igen. Då kan du som älskar solen sola igen - fast knappast på balkongen skulle jag gissa;-)

Ama de casa sa...

Inte konstigt att du ser så glad ut, härligt med den välförtjänta långledigheten :-)

Maja såg verkligen nöjd ut där på balkongen också :-)

Steve sa...

Så stilig Maja är där hon sitter i matchande möbel.
Kul med god motionärstillströmning.
Njut av ledigheten och förhoppningsvis lite svalka.

znogge sa...

Härligt med så stor uppslutning men många vill kanske komma i höstformen igen :D

Kram och ha en bra dag!

Ditte sa...

Kan helt klart tänka mig att det kommer glada motionärer till ditt pass. Och visst kan det vara motigt innan en kommer iväg men sen när en är på plats brukar det lossna. Och det gjorde det ju. Så roligt att både du och deltagarna var glada- Guld värt!
Visst var det skönt med lite svalare , men när jag idag traskade ca 10 000 steg så var jag helt slut när jag kom hem och den svala luften verkade inte alls finnas kvar.
Så fin Maja är där hon sitter.
Fint att ud nu är ledig några dagar. Välbehövligt!
Kram!

http://kraka.moah.se sa...

Fin ho är Maja!
Jag har inte gjort många knop idag. Det lär bli samma resten av vecka då jag jobbar tre nätter till. Men inatt är jag ledig.
Hoppas du får en skön ledighet!