måndag 27 augusti 2018

Höstpremiär

Idag har jag tragglat igenom nya jympapasset två gånger här i vardagsrummet, så tyckte nog att jag var ganska laddad ikväll när jag åkte till F&S. Men,men...det är tur man är luttrad, passet gick inte alls bra, allt kändes alldeles för långsamt, en låt hade bytt plats på min usb-sticka,men som tur var det två styrkelåtar,så det gjorde inte så mycket. Jag vet dock av erfarenhet att man måste köra passet ett par gånger innan det sitter, vi får se om jag ska byta ut nån låt, men jag tror jag väntar med det, som sagt, det kan ta några gånger innan det känns okey! Suck!

6 kommentarer:

BP sa...

Du är ju ledig två dagar till så;-) Inte roligt när det liksom inte klaffar som man vill ha det. Å du är ju perfektionist när det gäller dina pass. Men det ordnar sig nog ska du se. Tror faktiskt inte att deltagarna märkte når heller.

PS. Synd att du missar Sumpans surströmmingspartaj igen i år. Men du, det är ju planerat att jag ska dit, så jag ska blogga om det. Då får du njuta på distans, alternativt äta surströmming på din balkong. Men det lär nog din man inte "tillåta". Min tvärvägrar han också;-) DS.

Ditte sa...

Säkert var det nog mest du själv som tänkte på tempot och musiken. Tror inte dina deltagare gjorde det. Och visst tar det ett tag innan ett pass sitter. Men med dig som ledare blir passet stimulerande hur som.
Natti och kram!

Steve sa...

Det är till att ha höga krav på sig själv. Därför kan du nog oxå vara säker på att passet snart "sitter" även till din belåtenhet.

znogge sa...

Du får väl ge det någon chans till så faller det kanske på plats. Hoppas det i alla fall.

Kram och lycka till.

Ama de casa sa...

Jag tycker det låter helt perfekt med ett långsamt pass :-D

Ha en härlig dag!

Ami sa...

Förstår att du kände dig lite besviken, men tror mest det var du själv som märkte det!
Kram