tisdag 19 januari 2016

Lyx





Sovit gott i de underbara sängarna. Men molnigt i morse. Ut på en 5 km jogging runda med en hel del backar!


Efter frukosten kom solen ! +23 grader är inte supervarmt, men helt okey!


Hotellets pool har en bra uppvärmd pool, minst 25-27 grader varmt, jag ville inte gå upp!


När vi väl gick upp till rummet väntade en trevlig överraskning , som tack att vi kom tillbaka till detta hotell i år!


After beach med sangria i solnedgången...kan man ha det bättre?

Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Ni har det hur gott som helst! Känns som om jag är med er...
Njut och bara var!
Kram ♥

Susanne ❤️ sa...

Så mysigt !!
Och vilken härlig present som väntade på er sånt uppskattat vi :)
Ha en alldeles underbar semester
Kram

Susanne sa...

Är sååå avund, vill oxå ha värme.

Kolonilotta sa...

Den där sangrian ser ju jätte god ut!:)
Värme, sol, bad mm
Härligt. Njut! :)

Comsi comsa sa...

Så gulligt gjort av hotellet, sånt uppskattas.

Ha det fortsatt skönt nu...

Kram ❤

BP sa...

23 grader är verkligen rena lyxen! Kollade BBC:s väderkarta och de flesta ställena i Atlanten/Medelhavet ligger på max 17 grader. Så BINGO för er:-)

Å vilket omtänksamt hotell - det är så man ska vara mån om sina gäster, för då kommer dom tillbaka - gästerna alltså!

Njut Susjos!

Här har det iofs bara varit 2,9 minusgrader mitt på dagen, men solen lyste med sin frånvaro idag. Å 2,9 minusgrader slår ju inte 23 plusgrader om man säger så;-)

Anonym sa...

Härligt!
Skulle gladeligen byta -10 mot vad som helst över +20..

Ditte sa...

Vad härligt! Och bra hotell, gärna lyxiga och med bra service gillas av mig också.
Jag har förstått att ni bor en bit uppe på berget och när du sedan skriver att du är ute och joggar så vet jag att det är rejält backigt.
(När jag senast var ädr fanns bara ett hotell uppe på berget...)
Njut och ha det allra bäst!

Ama de casa sa...

Så skönt! 23 grader är helt perfekt om du frågar mig :-)

Fortsätt att njuta nu!

znogge sa...

Nej, mycket bättre än så kan man inte ha det :D

JaanaM. sa...

Ni verkar ju har det toppen!

Ami sa...

Åh, så härligt det låter!
Ha det nu så bra och fortsätt njut!

Anonym sa...

Åh så härligt! Njut av sol och värme :) Och det skadar inte om du tar med det hem också... för jag har tröttnat kolosalt mycket på att frysa.... Ha det supermysigt!