lördag 23 januari 2016

Vilken vecka!




Det skulle bli halvklart idag, men vi har haft den varmaste soligaste dagen! +27 på väg hem från stranden idag såg jag!


Åt en supergod grillad fisk till de goda kanariska potatisarna med mojo till, mums till lunch!


...idag har jag badat! Ryktet säger att det var +20 grader i vattnet, det var liite kallt!


Sol, blå himmel och ingen trängsel på playan, underbart!


Så trött efter långa backen upp till hotellet på eftermiddagen! Gott med ett glas juice med is i!
Det blev en helkväll igår med våra vänner här i Puerto Rico, så ingen jogging i morse. Nu har vi sovit en stund, och det är dags att gå ut och äta igen !

Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

BP sa...

27 grader - helt underbart! Å du har badat - duktig tjej! Min smärtgräns går vid 24 grader;-)

Å det är faktiskt första gången jag ser dig dricka ett glas juice här på bloggen. Ni måste ha haft suveränt roligt igår kväll;-)

Å maten äger jag bara STOR MUMS till! Tror det är en sjötunga. Åsså mojo - mmmmmhhhhhh:-)

Comsi comsa sa...



Fisken ser god ut.... mums...

Må så gott medan jag går ut och skottar snö, hi hi hi....

Kramen ♥

Ama de casa sa...

Säkert att det inte är nåt mer i juicen som skruvar upp den till en skruvmejsel? ;-)

Ser underbart härligt ut :-)

Här är det nog bara en 14 - 15 grader i vattnet. Det brukar vara det såhär års. Tufft att bada ändå :-)

Ditte sa...

Härligt! Så skönt ni har det! Men vattentemperaturen? Bra gjort att ens komma i. Jag vill helst ha +24 annars måste stora mutor till. Eller att jag drösar i helt oplanerat.
Och motion för dagen får ni ju på hemvägen från stranden, om det inte ännu finns rullis eller hiss/linvbana upp till hotellen på höjden.
Här har det småsnöat i kväll...Men bara -1.
Njut på!

znogge sa...

Åh, så god fisken ser ut! 27 grader klagar man inte på och även vattentemperaturen känns okej för mig!

Ha det fortsatt bra!

Anni sa...

Vägrar att titta länge på dina otäcka bilder och försöker glädja mig åt att det i alla fall är plusgrader hemma.

Suck.

Hovdamen sa...

Det är verkligen underbart att få komma iväg ett litet tag från den svenska vintern. Tur med vädret verkar ni också ha haft.
Kram

Hovdamen sa...

Det är verkligen underbart att få komma iväg ett litet tag från den svenska vintern. Tur med vädret verkar ni också ha haft.
Kram

Geddfish ♥ sa...

Grillad fisk, kanariska potäter och mojo, det är susen, det!
Finfina somriga härliga bilder och vilken go värme, lalala!
Kram ♥

Susanne sa...

Kanariska potatis är så himla goda. När jag var där för typ 10 år sedan hade jag träningsvärk i vaderna de första dagarna efter att gått och upp och ner mellan hotell och playa ;)
Kram

Mias Mix sa...

Helt missat att du är på semester. Så underbart skönt!! Och så många härliga bilder. Bad, god mat, drinkar...vad mer kan man begära :) Fortsätt njut!