torsdag 28 januari 2016

Perfekt sovdag

Orkar ni? Mera bilder från Puerto Rico. Här vårt upplysta läckra hotell Servatur Casablanca

En till kvällsbild ,nu från balkongen

..och så de läckra träden i centrum som jag joggade förbi (nästan) varje dag!
Första natten på jobbet efter långledigheten gick bra, en ny bm.student gick med mej och min uska,och vi hade en bra natt med en fin förlossning på morgonkvisten. Körde hem i ett väldigt grått och regnigt väder,perfekt sovväder med andra ord! Nu dags för natt nr 2.

8 kommentarer:

BP sa...

Orkar med hur många bilder som helst från Puerto Rico. Kör på du bara till mars - minst;-)

Du kunde inte ha valt en mera lämplig natt för första nattpasset - med tanke på sovdagen alltså. Å när du vaknade i eftermiddags var det ju fakiskt riktigt fint - ett uppvakande som jag verkligen unnar dig.

Hoppas på en lugn natt nummer 2 för dig nu och en lika fin sovmorgon, som enligt SMHI blir helt i din smak - för inte vill du blåsa bort imorgon bitti;-)

Ditte sa...

Jag säger (skriver som BP) orkar hur många bilder som helst. Tittar, minns lite (från åren då jag var där varje vinter ett par veckor) och njuter.
Skönt attt din första jobbnatt efter ledigheten förlöpte väl och önskar nu att kommande natt också gör det.

House and Garden by Bia sa...

Hee, har jag förstått rätt ?...jobbar du nu med förlossning i Puerto Rico...eller visar du bilder därifrån och jobbar som vanligt i Sverige ????
Fattar nog trögt....du får ha förstående med mej, eller så får du förklara, haha..
Ha det gott !!
Kram bia

Susanne sa...

Gillar att se bilder med värme.

Ama de casa sa...

Klart vi orkar med! :-)

Skönt att du fick en tämligen lugn start :-)

Geddfish ♥ sa...

Så kul att se igenkännande bilder!
Läckra!
Orkar med flera... absolut.
Ha det gott, kram!

znogge sa...

Vilken underbar bild där från balkongen! Det är verkligen något visst med ljumma kvällar utomlands...

Comsi comsa sa...


Viken fin utsikt från balkongen.... :)

Kram ♥