torsdag 21 januari 2016

Tacksam





Tänk så fantastiskt att få lite sommar mitt i vintern.


Idag gick vi ner till playan och njöt av solen. Jo, jag doppade fötterna också, och det var faktiskt inte så kallt!


Efter en tuff backe upp till hotellet så är man bra svettig igen! Ingen lätt jogging väg alls, i morse orkade jag inte jogga hela vägen upp, fick helt enkelt gå den sista biten.


Underbart är då att sätta sig på balkongen med lite cava och se solen gå ner!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Må gott, är du där på en vecka bara? Då gäller det att njuta fullt ut...

Kram ❤

Comsi comsa sa...


Må gott, är du där på en vecka bara? Då gäller det att njuta fullt ut...

Kram ❤

BP sa...

Du har helt enkelt hamnat i paradiset, så njut av det!!!! Jogging på plant underlag är en sak. Uppförsbackar borde ha lift eller linbanor om du frågar mig;-)

Skål:-)

Kolonilotta sa...

Allt ser underbart ut! :)
Förstår att du njuter.
Och jag är mycket imponerad över att du även håller igång träningen när du är där nere.
Fortsätt och njut av ledighet och värme min vän! :)
Kram ❤

Ama de casa sa...

Haha! Jag håller delvis med BP. Jogging - även på plan mark - går bort. Men gärna lift eller linbanor i alla uppförsbackar. Rulltrappa eller hiss går också bra :-D

Fortsätt nu att bara njuta!

Ami sa...

Visst är det skönt att få uppleva sommar mitt i vintern :) Det är fantastiskt!
Ha det så bra