onsdag 31 januari 2018

Modellande i Desigual

I morse (för mej i alla fall...lunchtid för de flesta!) tänkte jag prova alla mina desigualklänningar och ta bild på dem, går ju sådär i spegeln!

Men just ja, man kan ju ställa in så att det tar 10 sekunder innan fotot tas, sagt och gjort! Klänning nr ett igen!




Klänning nr 2 (utan nerdragna långbyxor, haha!)

Klänning nr 3 är kort, men tänk långbyxor eller tights nertill....


Det går ju bra med byxor även till denna blommiga skönhet till klänning! 

Klänning nr 5 gillar jag mycket....

...inte minst för att det var ett annat mönster på baksidan! Älska Desigual!

Nu närmar det sig med stormsteg, igår la Christer Björkman ut denna bild på Instagram. Idag åker de till Karlstad för att förbereda första deltävlingen i Melodifestivalen 2018!
Själv mår jag sådär, svider i halsen och nyser, men gör mej redo för ett IW pass ikväll i alla fall.

7 kommentarer:

Ditte sa...

Snygga klänningar och du passar så fint i alla. Behåll dem om de känns bara.

Kul nu att "mellon" drar igång och Karlstad är ju en så fin stad. Hoppas på bra bidrag.
Alltså, några man kommer ihåg även dagen därpå...

Kram!

znogge sa...

Grattis till klänningarna du fyndade så självklart ska du behålla dem. Nummer fem är nog min personliga favorit.

Kram

BP sa...

Det märket är som klippt och skuret för dig. Det är liksom du! Här kommer min ärliga kommentar:
1. Så himla snygg! Framhäver din kropp som jag skulle kunna dö för.
2. Nej, den gillar jag inte, om du inte tänkt att bära den till en begravning;-)
3. Den gillar jag inte heller. För mycket 1970-tal och graviditetskänsla över en;-)
4. Yes, där satt den!
5. Yeeessssssssss, den är bäst. Håller helt med dig. "Mello- och ESC-varning" för den, helt klart:-)

I love Desigual:-)

Ama de casa sa...

Åh! Tack för modevisningen :-)

Jag tycker alla är fina, men trean känns lite mesig för att vara det märket. Den femte är allra, allra bäst :-)

JAAAA!!! Nu drar det igång! Äntligen!!! Anders är sååå lycklig han med :-D

Steve sa...

Snyggt som tusan. Nu har du klänningar för de mest varierande tilldragelser.

Ami sa...

Jag gillar alla klänningarna. Och de passar jättebra på dig :)
Kram

Anni sa...

Du och Desigual är ju som skapta för varandra! Jag gillar också deras grejer, men än har jag inte köpt mig något. Så kul att få se dina klänningar!
Jag lyckades ju boka bord på stan på lördag, men får väl sätta på teven innan vi åker så att jag kan backa och se Melodifestivalen från start. Måste bara komma ihåg att inte rösta, för då vet man inte vilken låt man röstar på ...
Krya på dig!