fredag 20 september 2019

Från premiär till sätesbjudningar....



...ja steget är ganska stort! Men idag var det dags för en en kursdag igen....en dag om sätesbjudningar på Södersjukhuset, där min schlagerkompis var en av organisatörerna , vi var lite trötta efter gårdagen kan man säga, haha!
Nåja, dagen blev intressant med föreläsare från Canada och London.

Jag besparar er bilder från äkta förlossningar!

Bestämde mej för att ta hem middag ikväll. I morgon bitti så ska jag upp igen...då är det funktionärsträff med träning på F&S! Häpp! 

6 kommentarer:

znogge sa...

Det lät som en intressant dag i alla fall men jag kan tänka mig att ni var lite trötta. Smidigt att göra det lätt för sig när det gällde middagen då.

Kram och trevlig helg!

BP sa...

Ja, snacka om kulturkrock eller vad man ska kalla det;-) Men du slapp ju vara organisatör åtminstone, du kunde ju nicka till då och då åtminstone om du kände för det alltså;-)

PS. Hoppas du har lyssnat på RSC. Deras avancemang till finalen har uppmärksammats stort på tv och i dagspressen faktiskt. Det är bara RSC och Lions Gate Chorus från Kanada som fick stående ovationer.

RSC länk: https://www.youtube.com/watch?v=xxDxzGX7HX8
Lions Gate länk: https://www.youtube.com/watch?v=c55EKSHFE3E

Dom var otroligt bra dom också. Men att stå på händerna slår ändå inte RSCs avslutning i 3D. Tycker jag då, som är tondöv;-) DS.

Ama de casa sa...

Jösses... Du har verkligen fullt upp - var rädd om dig!
Kram

Ami sa...

Kan tänka mig att du kände dig lite trött! Men förstår att det var intressant!
Kram

Guldkryckan sa...

Jo..en och annan föreläsning har man väl fått nypa sig i armen på för att inte somna men jag antar att du tyckte ämnet var tilltalande och då somnar man väl inte till...inte alltid iallafall ;)

Middag hemma tycker jag känns bättre när man är trött...fast då blir det väl något online eller medtaget hem utifrån förstås.

Ha det fint nu.

Ditte sa...

Här ar det klart varierat! Och full fart! Kan tänka mig att det var spännande föreläsningar och hoppas de också var "matnyttiga".
Och apropå det så var det smart att köpa med mat hem.
Önskar dig en bra F&S dag.
Kram