måndag 16 mars 2020

Ny vecka


Måndag i virus tider. Även på min lokala butik är det nu slut på pastan, och fler hyllor gapade tomma, dock fanns massor av toapapper.
F&S har inte stängt ännu, så nu ska jag strax ta pendeltåget dit för att leda mitt jympapass, om det nu kommer någon? Sen får jag vänta på hämtning till jobbet.

Orsakullan undrar idag : En gammal sak jag har i hemmet är…

Oj, va svårt. Vi har sen vi flyttade till lägenheten för tre år sedan inte så mycket gamla saker kvar , ja i förrådet möjligen. Tittar runt och hittar foto på killarna som är några år gammalt, det får bli min gamla sak för idag!



9 kommentarer:

znogge sa...

Vilken fin bild på pojkarna.
Kan tänka mig att ni inte blev så många på dagens pass.

Kram och god kväll!

BP sa...

Så gullig bild på killarna och ert bröllopsfoto är ju sååå fint.
Du får berätta hur det såg ut på tåget. Bussarna som kör i och runt Täby är i princip tomma. Gissar att tågen är det också. Alltså är det det säkraste sättet att ta sig från punkt A till B just nu. Kom det några till gympapasset?

Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog sa...

Så fint foto, ett gammalt men som jag förstår kärt foto :). Jag ska lägga upp mitt här på kvällen också. Är förkyld och mår väl inte helt hundra psykiskt just nu.

Hur har ni det i Sthlm? Jag tänker mycket på er där som tampas med detta, ni har ju kommit "längre" än oss här är det vad jag vet 6 konstaterade sjuka men det lär ju öka.

Geddfish ♥ sa...

Du hade nog ganska tomt på gympan, tänker jag. Man avhåller sig från allmänna utrymmen, förklarligt.
I Lidköping är "bara" två smittade, men det kan öka.
Kram

Ditte sa...

Så fina killar! Bra att du letade fram bilden.
Trodde F&S också stänkt.( Har sett att SATS var stängt redan förra veckan)
Men simhallar är öppna så varför inte F&S.
Undrar om dessa hamstrande personer tror att pasta hjälper mot Corona. En del tror ju att även toapapper är viktigt och har köpt på sig en hel livsförbrukning.
Skönt att du blir hämtad men å andra sidan är väl antalet resenärer tämligen begränsat.
Hoppas det kom några och ville träna med dig.
Kram

dianasdrömmar sa...

Fin bild på killarna kram

Ama de casa sa...

Här är alla gym stängda, vilket inte påverkar mig nämnvärt... Fast även sjukgympan var stängd vilket var lite synd på sitt vis, men inte oväntat.

Bröllopsfotot på er är ju inte helt nytt det heller ;-) Jättefina bilder båda två! Hela familjen samlad i det fotot :-)

tanthuset.blogg.se sa...

Så fina foton, både på grabbarna och er :)
Lycka till med jobb och allt annat nu <3

Ami sa...

Så fina foton på er alla :)
Vet inte riktigt hur folk reagerar på allt som är nu. En del är livrädda och andra verkar inte alls så oroliga!
Kram