fredag 23 februari 2018

Fredagsblues

Städdag och laddar för jobbhelg. Oro över syster som inte mår så bra, ringt massor av samtal men ändå inte kommit i kontakt med rätt personer, ack ja. Nu har jag sovit en stund och strax dags för jobb. Den här häftiga bilden tog jag igår från Stadshusbron. I morgon dags för mellodeltävling nr 4 i Örnsköldsvik, återkommer om den!

Tillägg: Såklart hade Ama rätt angående Sharon Dyall och Anders Berglund, de har båda varit med i mello, Anders massor av gånger som orkesterledare, imponerad av att BP grejade Anders oxå! Bra där!

5 kommentarer:

BP sa...

Bilden är verkligen häftig! Bra jobbat där:-)
Ledsen att höra att din syster inte mår bra. Så fint av dig att ställa upp och hjälpa henne.
Önskar dig som alltid en lugn natt och lovar att inte förväxla tid och vikt i framtiden;-)

Ama de casa sa...

Vad tråkigt att din syster inte mår bra... Hoppas du får tag i rätt personer.

Verkligen en häftig bild över vackra Stockholm!

Weehooo!!! Jag hade rätt :-) Har dock precis nollkoll över kvällens Schlager förutom att Mariette och Rolandz ska vara med. Har inte haft tid att läsa på...
Hoppas dock på Mariette osett och ohört - hon brukar leverera fina grejer :-)

Ami sa...

Så tråkigt att höra att din syster inte mår bra :( Hoppas du får tag i rätt personer!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Oj ska du upp till Ö-vik också !!...ja då åker du förbi min stad också,(Sundsvall) hihi...eller flyger du kanske?
Ha det gott hur du än gör ;))
Kram

Ditte sa...

Trist att din syster inte mår bra och väldigt enerverande att inte hitta/få tag på adekvata kontakter.

Hade Ama rätt så hade jag det ocskå. Kors i taket!
Kanske tittar jag mer ett halvt öga i kväll och mest för Mariette och Rolandz. Ska leta flygbiljetter till London och det kan ju kombineras med mellon.Förra veckan avstod jag att titta.

Bilden från Stadshusbron är jättefin och med ett lite beslöjat lyster.

Kram!