onsdag 20 juni 2018

Förberedelser

När man har en tid att passa på förmiddagen, ja då vaknar man ovanligt tidigt, rädd att försova sig! Klockan 05.45 slog jag upp mina blå, och kunde inte somna om. Det blev en tidig frukost i soffan istället. Sonen blev lite förvånad när han vaknade och skulle till jobbet och den nattarbetande mamman (=normalt väldigt morgontrötta mamman) satt pigg i soffan och åt frukost!
Vad skulle jag då göra idag, jo det var dags att ta sig till Hudateljén i Sollentuna och "fylla på" mina ögonbryn med färg. Inte så bra timing dock, då vi ju väldigt snart åker till Grekland, och jag ska vara försiktig med sol och vatten...hm...

Kunde inte låta bli att slinka in på HM och se om de hade något till bra pris som passade, och tja, den här byxdressen fick följa med hem, och ett par blommiga byxor "slacks" som de kallas ,kom också med hem. Börjar bli redo för Grekland nu, underbart!!!


8 kommentarer:

znogge sa...

Men så snyggt! Jag var också redo ända tills jag kollade väderprognosen. Då fick jag en rejäl svacka så jag hoppas att det inte blir så illa...

Kram och god kväll!

BP sa...

Alltså minns jag helt fel nu vad gäller dina ögonbrun eller tajmade du inte helt fel förra gången också när ni skulle resa till solen.
Den där byxdressen är ju såååååå du!
När är det dags för avresa? Imorgon?

Ama de casa sa...

Så läckert! Härligt att du börjar vara redo nu :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt med Grekland. Snygg byxdress. Kram.

Susanne sa...

Ååååå snyggaste byxdressen

Ami sa...

Wow, vilken snygg byxdress :D

Steve sa...

Snygg och skön byxdress att glida omkring i Greklandsvärmen med.

Ditte sa...

Du är supersnygg i den här byxdressen! Och härligt att Grekland snart väntar på er. Ja, tajmingen med ögonbrynen var ju inte den bästa...
Kram!