torsdag 14 juni 2018

Torsdagsaktiviteter

Idag kom då äntligen rätt resväska som jag beställt. Den förra som hämtades var i och för sig väldigt blå och fin, men för liten. Den enda färg som fanns för den stora var rosa, och tja, den får väl duga :-)

Ikväll var alla funktionärer i vår Friskisförening bjudna på grillfest vid Edsbergs slottspark...



Det blev kyligt på kvällen, så jag stannade inte så länge.
Innan jag åkte till grillfesten hann jag se  lite av invigningen av VM-fotbollen, Robbie Williams inledde minsann, supersnyggt!

5 kommentarer:

Ama de casa sa...

Den lär kanske inte bli så svår att hitta på bagagebandet, väskan :-) Har upptäckt att fler och fler har röda resväskor, får se om det blir nån annan färg på vår nästa. Börjar bli dags, dom är rätt nötta...

Trevligt med grillfest i slottsparken, det är fint där :-)

BP sa...

Rosa är ju en av dina favofärger och kommer att påminna dig om ESC redan nu när du åker till Grekland;-)
Grillfest är ju kul, men inte med bara läsk och mineralvatten. Kan tänka mig att du höll med mig där;-)

Roligt att du kollade invigningen. Det gjorde jag inte. Såg bara en glimt av den på Sportspegeln.

Klart din man satt och kollade matchen. Undrar om han kommer att sitta framför tv:n även när ni är på semestern Finns en klar risk för det tycker jag;-) Men du gillar ju att sola så det lär nog gå att kombinera;-)

Din man gillar förresten den pålästa Chris Härenstam. Jag står inte ut med den karln. Visst är han påläst och är otroligt duktig på spelarnas namn, men all info kommer alltid ut ur hans mun när det är en målchans till exempel. Nej, usch! Tack och lov för Glenn Strömberg:-)

PS. Tusen tack förresten att du ordnade så att både din man och T är med i tipset. Bra jobbat där! DS.

znogge sa...

Alltid kul med en ny, snygg och färgglad väska! Problemet är väl bara att de kan se ganska så begagnade ut efter en tur. Själv kör jag med mönstrat och hoppas alltid på att den hittar till bandet ;-)

Kram och god fredag!

Steve sa...

Den färgklicken på hjul tappar du inte bort i första taget.
Grillfest är aldrig fel, men jag håller med BP om dryckerna. Men, det är ju viss skillnad på grabbgänget och Friskisföreningen.

Ami sa...

Men den väskan var väl jättesnygg :)
Kram