lördag 24 oktober 2015

Förklädet





Äntligen dags att träffa min schlagerkompis. Middag på Pong...


Sen musikal på Göta Lejon...


"Förklädet" i regi av Edward af Silen. En ironisk historia om kärleken till musikaler , med fantastiska skådespelare som bl.a Björn Kjellman och Maria Lundqvist


Sen mötte vi upp våra män och jag tog ut min första 200 kr sedel i bankomaten! Druckit öl på söder och är nu hemma i förorten igen :-). En väldigt trevlig fredagskväll med andra ord!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Helt enkelt en bra kväll på alla sätt! :)
Ha en fortsatt fin helg!
Kram.

Rantamor sa...

Vilken härlig kväll du fick.
Och sen att få gå hem med Bergman i plånboken...bara det.

Ha nu en fortsatt bra helg.

Tjingelingen från Rantamor.

Ama de casa sa...

Men vilken härlig kväll! Att gå på musikal med just en schlagerkompis måste ju vara helt perfekt! Resten lät inte alls dumt det heller :-)

Comsi comsa sa...



Vilken härlig kväll.
Björn Kjellman kände jag för länge sedan......

Kramen ♥

BP sa...

Låter som en perfekt kväll! Å visst är Pong bra:-)

Å grattis till 200-hundringen. Jag väntar fortfarande på min första. Å precis som du tänker jag lägga upp den på bloggen.

Anonym sa...

Härlig kväll. Spännande att få en alldeles ny slant :) Blir man inte lite förvånad när det trillar ut en sån ur automaten... ;) Fin är den.