tisdag 13 oktober 2015

Publik i morgon på TV4

Kanske minns ni att jag och en väninna var publik i detta program förra året vid den här tiden?

Här hela gänget som var med i just det programmet, som handlade om att ha fler partners i en relation.

Jag och Jenny
 I morgon är det dags att vara publik igen för programmet "Jenny Strömstedt" som har premiär på torsdag! Ska bli skoj!
Denna lediga tisdag sov jag lääänge, det behövdes. Syster dök upp på eftermiddagen och stannade på middag. En skön återhämtningsdag är till ända. Nu ska jag se Idol tänkte jag, undrar vem som åkte ut i fredags?

10 kommentarer:

BP sa...

Jätteskoj att du är publik igen! Minns att jag faktiskt tittade på avsnittet som du var med i förra året.

Å du kunde ju inte ha tajmat "sovmorgonen" bättre. Idag var ju faktiskt en riktigt grå dag.

Enjoy Idol nu:-)

Comsi comsa sa...


...... hej till publiken! =))

Skönt att du fick sova ut....

Godnattkram ♥

Ama de casa sa...

Vad kul! :-)

Jag vet, jag vet, jag VEEET vem som åkte ut! Det var... ;-)

(Jag tyckte fel person rök. Men det är egentligen bara tre stycken jag gillar ännu, och det var inte en av dom i alla fall :-) )

(Och jag tror att jag redan vet vem jag tycker ska vinna)

(Undrar varför jag skriver allt inom parentes? Kanske viskar jag? ;-) )

Rantamor sa...

Då måste jag ta å kolla på Strömstedt om jag ser dig i publiken , för det gjorde jag allt förra gången.
Det blir en Strömstedt till denna vecka när "Så mycket bättre börjar..."

Tjingelingen från Rantamor.

BP sa...

Svar: Hahaha! Då ligger du tre år efter... men boken alltså;-) Å jag kommer inte ens ihåg vad bokenhandlade om - oooooops, ja, jag vet;-)

znogge sa...

Spännande att få vara publik och se programmet live! Jag missade förra veckans avsnitt och har dessutom missat vem som åkte ut så nyheterna har nog lästs slarvigt...

God morgon!

Ama de casa sa...

Så nu vet du vem som rök... :-)

Jag gillar Amanda allra bäst hittills. Var inte så förtjust i henne under kvalet (vet ej varför?) men så fort fredagsfinalerna började var jag såld. Vilka framträdanden!

Sen gillar jag Martin - goa Martin! - också, och Simon. Nån av dom tre tycker jag ska vinna. Så här långt i alla fall :-)

cissi sa...

Vad spännande att få vara med på en TV-inspelning! :)
Har läst ifatt lite och måste säga att du lyckades fånga norrskenet väldigt bra på bild!
Ha en fin helg!

DEcdia sa...

Du är verkligen duktig som går ut och gör grejer! Själv sover jag typ bara och hänger i soffan. :)

Mias Mix sa...

Vad roligt att vara där som publik! Håller tummarna att du får synas ordentligt i TV-rutan :)
Men fler än en partner?? Inte samtidigt va? Inget för mig i alla fall! Jag håller mig till min man och hoppas att han fortsätter hålla sig till mig :)
Må så gott!