onsdag 14 oktober 2015

Premiärpublik i Jenny Strömstedt!

Dagen började inte så bra då jag vaknade kl 03 efter kanske två timmars sömn och kunde inte somna om, blev mer och mer sugen på frukost, så när klockan började närma sig halv fem och jag fortfarande inte sov, då gick jag upp och gjorde min första frukost! Myste med tända ljus och passade på att läsa min "Annika Bengtzon" bok "Lyckliga gatan". Framåt 06 tiden så började jag bli trött igen och somnade så småningom om. Ställde klockan på 12, det skulle ju bli fint väder idag, och som nattjobbare behöver man se ljuset (helst i vitögat tror jag!). Så då bidde det frukost nr 2 och en joggingtur i solen. Lite stressigt blev det, för sen var det dags att åka in till stan och träffa min kompis och en snabb matbit innan vi åkte till TV4 huset för att vara publik i programmet "Jenny Strömstedt"

Passade såklart på att få ett foto med snygga studiosminkade Jenny och hennes "sidekick" Marcus Oscarsson

Proffsigare,snyggare och trevligare tjej får man leta efter, och ödmjuk. Är lite stolt att hon känner igen mej från sociala medier där vi har lite kontakt, och jag har faktiskt hjälpt henne att få kontakt med en barnmorska i en artikelserie som hon gjorde tidigare i Expressen, där hon följde en barnmorskas vardag på en förlossningsavdelning.
Nu måste ni ju se premiären av hennes program i morgon kväll kl 23...kanske syns jag i publiken, jag och min väninna sitter på första raden. Nu hoppas jag att jag kan sova i natt, i morgon är det dags för teamträning på jobbet!

10 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Ni är ju super snygga båda två! :)
Om jag kan hålla mig vaken så länge ikväll så ska jag absolut titta! :)
Jag vaknade kl 4 imorse och kunde inte somna om sen! :/
Ha en super super torsdag!
Kram.

Susanne sa...

Mysfrukost trots den tidiga timmen. Jenny S är en fantastisk programledare
Sv: hann tyvärr inte med någon räkmacka från Gorhia pga späckat schema hela dagen

znogge sa...

Vilka bra bilder på er båda två! Får hålla utkik efter dig i programmet!

God morgon!

Ama de casa sa...

Du är minst lika snygg som Jenny! Klart jag ska kolla, men det får bli lite senare - tur det finns webb-TV :-)

Ami sa...

Wow! Vad snygga ni är, både du och Jenny :)
Kul att du sitter med i publiken!
Kram

Decdia sa...

Man vad häftigt att hon känner igen dig! Det är en himla bra "jag mötte Lassie".

Anonym sa...

Vilka ärtor!
Din klänning är helt enkelt VACKER!

Ruth i Virginia

BP sa...

Har ju sagt det förut - du är så himla snygg. Å din klänning är hur läcker som helst.

Ska absolut kolla programmet klockan 23:00 ikväll. Om du sitter i första raden borde du ju synas i tv tycker jag.

Kul att du har ett slags sammarbete med Jenny å ännu roligare är ju faktiskt att du är ledig ikväll och kan titta på programmet live eller hur!!!?

Comsi comsa sa...



Snyggingar, ni strålar ikapp. =)
Skall såklart titta ikväll...

Kram på dig ♥

Cecilia RockBabe Kärvegård sa...

Vad roligt och vad snygg du är!

Önskar dig en skön kväll!

You Rock!!!