måndag 26 oktober 2015

Mello närmar sig!

Så här ser nya mellologgan ut. Det börjar närma sig nu. På torsdag så släpps mellobiljetterna. Men jag och schlagerkompisen hoppas att vi tidigare nu i veckan får veta om vi fått biljetter till Halmstad via Melloklubben som vi är med i!! Håll tummarna!
Natten på jobbet var mycket lugn, men framåt 05 tiden så började telefonen gå varm igen, så vi lämnade över en full avdelning! Tidsförskjutningen gjorde att i alla fall jag var extra trött i morse när jag åkte hem. Sov som en stock till klockan tre, då var det kaffe som gällde för att bli piggelin till jympan ikväll. Ängelby på TV, och nu är jag redo för sängen igen!

10 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Håller tummarna för att ni får biljetter. =)

Kramen ❤

BP sa...

Loggan är faktiskt ganska snygg, men jag gillade Wiens loggo bättre om jag får säga så.

Håller alla tummar och tår för dig och kompisen att ni får biljetter till Halmstad. Japp, det grejar ni - har det på känn:-)

Å visst är Ängelby bra. Har också slaviskt följt serien. Påminner ju så otroligt mycket om Jordskott, där kommissarien dessutom var identiskt med borgmästaren här som begick självmord - jag menar samma skådespelare alltså;-)

Sov gott Susjos och "sweet dreams:-)

Comsi comsa sa...


Håller tummarna för att ni får biljetter. =)

Kramen ❤

Villa Frejas bokblogg sa...

Håller tummarna för att ni får biljetter, vad kul.

Sv. Nej, jag har semestertjänst som så många andra lärare och jobbar därmed på loven.

Villa Frejas bokblogg sa...

Håller tummarna för att ni får biljetter, vad kul.

Sv. Nej, jag har semestertjänst som så många andra lärare och jobbar därmed på loven.

Ama de casa sa...

Åh! Jag håller tummarna stenhårt! :-)

Jag har alltid sett det som att det är mycket bättre (fast ändå hur dumt som helst) med den här tidsomställningen på hösten då man får sovmorgon. Fast för er som jobbar natt måste det såklart vara precis tvärt om...

Decdia sa...

Hoppas du får biljetter så att vi kan följa din melloresa här!

Anni sa...

Undrar just om jag ska försöka få biljetter, jag också. Men jag vet inte vart i så fall. Hehe, kanske ska förbereda mig inför släppet?

Ängelby har jag missat helt, såg inte Jordskott heller. Det får väl bli en koll på om något finns på Play? Ser du Modus? Den gillar jag!

Shamrock sa...

Klart jag håller tummarna

Cecilia RockBabe Kärvegård sa...

Håller tummarna för att ni får biljetter. :)

You Rock!!!