tisdag 27 oktober 2015

Jag var ung en gång för länge sen....

Va det är kul med gamla kort! Hittade detta kort i gömmorna som jag aldrig sett förut. En ung kille som visst vill ha en dalkulla! (detta är alltså blivande maken)

Å här sitter hon, gravid i sjätte månaden, och vi är i Paris om jag inte missminner mej?!
Ledig tisdag, och jag har roat mej med att leta efter Paulo Robertos olivolja som bl.a "Anna i Silverdal" skulle sälja, men den butiken hade inte någon sådan olivolja. Fortsatte till Coop istället för all denna livsmedels shopping som måste göras så ofta då det är tomt i kylen. Saknar Linas matkasse...
Innan det blev mörkt hann jag rensa lite i rabatterna och äntligen även balkonglådorna, för nu är det höst. Så var den dagen slut! Nu har jag varit sjysst och lagt in mej på tre nattpass denna höstlovsvecka,då många kollegor med skolbarn vill vara lediga. Så ge mig styrka, i morgon går jag på igen!

6 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Wow...du var ju lika snygg då som du är nu! :)
Jag hoppas att kollegorna uppskattar din uppoffring för att dom skall kunna vara lediga lite extra på lovet. För det var väldigt fint gjort av dig att ta på dig hela Tre extra pass!!!
Hoppas du får njuta lite av denna vackra höstdag innan det är dags för jobb igen!
Kram... ❤

adoniaorganics.se sa...

Ekologisk hudvård ,använder traditionell grekisk visdom och blandar det bästa av vad naturen har att erbjuda i en lyxig kollektion.
http://shop.adoniaorganics.se/

Comsi comsa sa...



Vilken gravid skönhet, hi hi hi.....

Eftersom du jobbar natt så antar jag att du får njuta av denna fina och soliga dag som vi får idag.... :D

Kramen ♥

Ama de casa sa...

Men oj vilka fina bilder på er! :-)

Snällt av dig att ställa upp för kollegorna, hoppas du får lugna nätter.

BP sa...

Älskar dessa gamla kort! Å visst är du lila vacker nu som du var då!
Vad du är gullig att ställa upp för kollegorna! Det uppskattas säkert massvis!
Å Paolos olivolja säljs på hans restaurang uppe på Åhlens. Lite långt att åka iofs, men om du är i stan så...

Villa Frejas bokblogg sa...

Så kul med gamla foton.
Hoppas du får en bra arbetsvecka.