måndag 12 oktober 2015

Misslyckad fotografering blev filmsnutt istället!

Ja, vi filmar istället!!! Mello närmar sig, och nu har vi gjort en intresseanmälan på biljetter till Halmstad och andra chansen! Denna lilla filmsnutt (haha!!!) togs i Skellefteå mitt i smälkalla vintern anno 2009 då vi var där på en deltävling. Till final i Skellefteå gick Måns Zelmerlöw minsann med "Hope and Glory" och H.E.A.T (från Upplands-Väsby) med låten 1000 miles, som ni kan lyssna på nedan (den är bra-tror minsann jag hade med den på ett av mina jympapass!?)


Vann det året gjorde Malena Ernman med "La Voix"(som också var väldigt bra,och förstås också varit med på mitt jympapass!)

Nu är 30 timmars nattjänst gjord, lite stökigt i natt, men det gick bra. Hade en fantastisk urladdning på jympan ikväll,så nu är jag tömd på energi. Har en ljuvlig ledig vecka framför mej (förutom lite teamträning på jobbet) med spännande aktiviteter som t.ex TV-inspelning....

10 kommentarer:

Comsi comsa sa...

Härligt med en ledig vecka, den förtjänar du så väl. .. Godnattkram ❤

Comsi comsa sa...

Härligt med en ledig vecka, den förtjänar du så väl. .. Godnattkram ❤

znogge sa...

Så skönt med en ledig vecka men den förstår jag att du behöver!

God morgon!

Kolonilotta sa...

Åh. En hel veckas ledighet! Det låter helt fantastiskt.
Håller tummarna för att du får tag i biljetter!
Ha en jätte fin ledig dag! :)
Kram

Ama de casa sa...

Hahaha! Känner igen det där alltför väl. Anders har satt ihop ett filmklipp på youtube med några av alla mina ofrivilliga "nu filmar jag" och "nu spelar jag in" :-)
Jag känner igen Skellefteå också. Och fasen vad kallt det kan vara där! :-)

TV-inspelning? Vad spännande! Seså, var inte så hemlighetsfull nu, vad handlar det om?

Kram på dig, du jämngamla! :-D

Ama de casa sa...

sv: Vaddå att vi är lika gamla? Jag måste nog rätta min kommentar här ovan också. Såklart att vi är lika UNGA! Jämnunga, alltså :-D

(Konstigt att det blir rödkrull under ordet jämnunga, det blir det inte under jämngamla... ;-) )

Susanne ❤️ sa...

Önskar dig en härlig ledighet nu det är du verkligen värd !!!
och håller tummarna att du får biljetter :)
Stor kram till dig finaste
Sanna

BP sa...

Hahaha! Du vet åtminstone var knappen för filminställning finns - eller så vet du det inte;-)

La Voix kommer jag faktiskt ihåg. Den låten var totalt annorlunda och jag gillade den skarpt.

Kul att ni är igång med melloplanering redan. Ska bli spännande att följa era äventyr.

Härligt med långledigt. Å det ska ju dessutom bli jättefint väder också. Perfekt tajming med andra ord.

Anni sa...

Vilken charmig filmsnutt!
Undrar vad du ska på för inspelning, är det Så ska det låta, tro? Den ska jag på i nästa vecka (x3).

Decdia sa...

Vad lustigt, jag hade också en 30-timmarshelg och den sista natten var stökig... Men men, inget mer än vad man kan hantera. (fast vad har man för val?)