söndag 11 oktober 2015

Skyltsöndag

Börjar med lite kul från nätet...

...eller tvärtom, skicka storkar som kan hjälpa oss barnmorskor!


Klockren, fast jag kan skippa chokladen!


 På en handduk på jobbet, i barnsängen låg en liten söt flicka, men henne får ni inte se tyvärr.
 BP är det som förvaltar skyltsöndag, det tackar vi för!!!
Jag bjöd på lite lördagsgodis på jobbet i natt...

...och lite söndagsfrukost som blev uppskattat!
Nej, några skor betalas inte av jobbet tyvärr. Mina nya scholls skor kostade 699kr, fast jag fick i alla fall 15% rabatt! Strax dags för natt nr 3.

10 kommentarer:

znogge sa...

Jag skulle också kunna tänka mig att hoppa över chokladen om det nu hängde på det ;-)

Comsi comsa sa...



Tycker det är bedrövligt med personalbristen och snålheten...

Blomma och kram ♥

Susanne sa...

Gillar LCHF skylten bäst.

BP sa...

Du är underbar Susjos! Dina skyltar är alltid klockrena - ja, fattas bara, de kommer ju från dig:-)

Alla skyltar är bra, men den jag fastnar för är skylten på handdduken...

Så gulligt av dig att göra det lite hemtrevligt på jobbet. Ni verkar vara ett toppen gäng!

Dåligt av KS att inte "sponsra" era skor. DS gör det faktiskt, men där får man traska om omkring i Croqs... Å vem vill göra det - frivilligt alltså;-)

Hanna sa...

Vilka roliga skyltar!

Susanne ❤️ sa...

Underbara skyltar som vanligt, men det är bedrövligt att ni inte får nya arbetsskor ????
För jäkligt rent ut sagt …
Hur kan dom spara in mer…
Stor Kram till dig fantastiska människa
Sanna

Annette sa...

Så god söndagsfrukosten ser ut, och så måste man ju skratta åt citatet med ugglorna :) Jag såg till höger under din profil att du är schlagerfantast. Först tänkte jag, vad kul, det är jag också! Men så scrollade jag nedåt och såg alla bilderna på dig i olika schlagersammanhang - då insåg jag att jag nog inte platsar i din liga trots allt ;)

Ama de casa sa...

Jag förstår att det blev uppskattat - såg supergott ut! :-)

Haha! Den bästa förklaring till LCHF som jag har sett! Fast jag väljer att byta ut "Champagne" mot "Cava". Lika gott, men bra mycket billigare. Så snål är jag! :-)

Kicki sa...

Bra med LCHF!!!:D

Mias Mix sa...

Härliga skyltar och visst är det så att champagne alltid hjälper!!