torsdag 19 november 2015

Det handlar om att lägga till...

Tänk att detta skrev F&S grundare Johan Holmsäter år 1984, och de orden håller än!

"Det ska vara kul att träna" säger denna reklamsida i lokaltidningen, och det stämmer så bra!(Hm, det här skulle ju kunnat vara en bra skylt till skyltsöndagen, men nu bidde det en torsdagsskylt istället!)


Idag var det då dags för teamträning igen på jobbet, sedan full fart till F&S..blev sittandes i bilköer, gäspandes och undrade hur jag skulle kunna pigga på mej och köra mitt IW-pass, men vet ju nu av erfarenhet att så fort musiken börjar så händer det något!!!!
Ikväll var spinningen inte inställd, men fler än hälften (typ 16 av 30..hihi) av "cyklarna" var upptagna ikväll, jättekul!

6 kommentarer:

BP sa...

Johan Holmsäters intressanta ord håller än, helt klart. Konstigt nog påminner han om Trinny & Susanna - Stilpoliserna du vet. Ungefär samma tänk, på ett positivt sätt!

Å vad gäller affischen så tycker jag att F&S borde ha valt dig som affischkvinna. Du förtydligar ju F&S grundarens tankar - man behöver inte vara 30 för att ha en bra kropp och håller sig i trim. Du som är liiiite äldre är ju minst lika fit och vältränad. Saknar faktiskt reklam med och för 50 plussare - å då gäller det både motion och mode. Jag menar den gruppen borde ju dessutom vara den mest penningstarka...

Svar. Du är den enda hittills som såg precis det jag (och maken) såg i mina bilder - dödskallar. Love you! Puss och kram:-)

Comsi comsa sa...


Det fullkomligt exploderar endorfiner om dig när du skriver om träningen, hi hi hi....

Godnattkram ❤

Comsi comsa sa...


Det fullkomligt exploderar endorfiner om dig när du skriver om träningen, hi hi hi....

Godnattkram ❤

znogge sa...

Ja, det var kloka ord det! För min del handlar det om en långsiktigt förändring i en sund anda. Men vi är på G!

Geddfish ♥ sa...

Det här är tjejen som går in för sin livsstil, det känner jag i luften!
Jag har också hållit på lite sådär. Ska visa kort frampå ;)
Visst mår man så mycket bättre!
Och tror att man flyr sjukdomar lättare.
Att jag blev en godkänd donator till min dotter, berodde mycket på fysiken. Lite att tänka på.
Ha nu en goer fredag! Kram <3

Ama de casa sa...

Idag ska jag också motionera minsann! Jodå. Min favoritgren går av stapeln för min del idag. Tapas Marathon :-D

Håller med BP - du borde vara affischkvinnan där! :-)