fredag 13 november 2015

Fredag den 13:de

Älskade Maja, som vill vara nära. Hostar mer i sin allergi, så idag fick hon lite mer kortison. Börjar bli lite stel i ett bakben, men så är hon en gammal dam på 78 människoår nu. Här ligger hon bredvid mej i TV-soffan.

Jag kan faktiskt inte fatta att jag i morgon ska få se Madonna live på Tele2Arena??!!! 
Fredagen den 13:de blev en bra dag. Tog mej iväg på lunchjympan, helghandlade- enda fadäsen var att jag glömde köpa jäst till kvällens pizza och fick åka ut igen. På kvällen var det dags att åka och hämta bilen i Nacka. Vi väntade till kl 18, det var fortfarande köer då, men vi stod aldrig stilla helt, och det gick bra mycket fortare än i onsdagskväll! På hemvägen gick det snabbt, maken försvann förstås före mej, och ett tag trodde jag att jag åkt fel och var på väg mot Huddinge...men så var det inte, dåligt skyltat bara...puh! Vi var hemma lagom till Rapport kl 19.30! God pizza och ett gott zinfandelvin, Idol på TV, ja ledigheten fortsätter ju bra...

12 kommentarer:

TantGlad sa...

Nämen guuuuuud....ska du titta på min största idol " Madonna"
ÄLSKAR hennes musik och hennes sköna attityd. Snygg är hon åxo.

Jättefin söt misse åxo.
Ha en underbar kväll, och berätta sedan hhur du har haft det i bloggen?
KRAM

Ama de casa sa...

Åh vad mysigt att kura i soffan med en katt. Fina Maja! :-)

Coolt att kolla in Madonna live! Hoppas ni får en superduperbraig kväll! :-)

Skönt att det gick bra med bilen också.

Comsi comsa sa...


Skall du se Madonna? Wow, själv såg jag showen på teve igår från förra året. :-)

Skall bli kul att höra vad du tycker för jag antar att du kommer att berätta, hi hi...

Kramen ❤

Comsi comsa sa...


Skall du se Madonna? Wow, själv såg jag showen på teve igår från förra året. :-)

Skall bli kul att höra vad du tycker för jag antar att du kommer att berätta, hi hi...

Kramen ❤

JaanaM. sa...

Så söt Maja är!!
Hoppas du får det bra på konserten idag!

Susanne sa...

Så avund på dig, vill oxå se Madonna Live.

Ami sa...

Men vilken söt liten Maja :)
Hoppas du får en härlig dag!

Susanne ❤️ sa...

Åhhh vad härligt att få se madonna LIVE jag vill också
Stor kram till dig finaste

BP sa...

Så du hade med andra ord en lyckad fredag den trettonde! Det är jag glad för!
Maja har vackra ögon som hon spänner i mig;-)

Bra att bilhämtningen gick bra. Å vilken utmärkt service av en bilverkstad som har kvällsöppet en fredag. Det har jag då aldrig hört talas om...

Underbart med Madonna - helt ditt stuk ju, mitt också förresten:-)

znogge sa...

Hoppas ni blir nöjda med konserten!

Mias Mix sa...

Vad roligt att se Madonna!! Och så snygg kappa! Letar efter nån liknande modell men regnjacka, har inte hittat ännu.
Ja gårdagen lät ju bra och det var ju innan du visste något om Frankrike förstår jag. Läste det först imorse och blev helt chockad. Så fruktansvärt hemskt...
Hoppas ni har en bra kväll nu!

Ama de casa sa...

Såg i tidningarna nu på morgonen att ni fått uppleva en härlig kväll med Madonna igår. Härlig och gripande.