tisdag 14 april 2020

Ledigheten fortsätter

 Brunch på balkongen idag...
 Cyklade och hämtade ut paket på den underbara tvålen som jag doftade på för första gången hos kompisen Y,  den är ljuvlig! Fick den i present av henne sen, och nu har jag köpt den till ungdomarna (och oss) och hade tänkt ge bort den som en liten påskpresent. Oakmoss som finns att köpa på Arket.
Så nöjd efter fem km jogging i kall blåst!
Orsakullan undrar idag: Nu har skolorna i Dalarna påsklov, gör du något speciellt under denna dag? Ja, det kan ni se här ovanför! 

9 kommentarer:

BP sa...

Duktig tjej att jogga fem kilometer i den blåsten. Hoppas du hade mera med- än motvind.
Brunchen med din gravade lax och ägget hade jag kunnat mumsa i mig direkt - yummie, yummie.
Kollade Oakmoss. Vilken doft valde du?
Njut av ytterligare en ledig natt nu!

BP sa...

Me again: Så dum jag är. Oakmoss är ju doften på tvålen. Kopplade lite sent där. Måste vara åldern;-)

Znogge sa...

En bra ledig dag och ut kom du trots den kalla blåsten. Det var ett nytt tvål för mig.

Kram

dianasdrömmar sa...

Härligt med lite ledighet kram

Ama de casa sa...

Hur tusan kan du se så pigg och glad ut efter fem km jogging? Du är verkligen fantastiskt vältränad :-)

Dom jättefina vårblommorna på bordet förgyller brunchen ännu mer :-)

Ditte sa...

Vad trevligt med brunch med på balkongen och förstås skönt med en arbetsfri dag.
Tack för tvåltips! Ska genast kolla upp! För tvål går det ju åt i massor.
Bra jobbat att jogga i blåsten. Blev ju extra mycket motstånd där.
Önskar dig en trevlig onsdag.
Kram

Ami sa...

Bra kämpat i blåsten!
Och vilka bra presenter!
Kram

Äventyret framtiden sa...

Fem kilometer jogging i hård blåst blir väl det dubbla eller hur? ;)
Duktigt kämpat.
Tvålen ser spännande ut. Ska tipsa dottern om den som bor nära till .
Onsdagskram

tanthuset.blogg.se sa...

Beundransvärt må jag säga att jogga i kylan, brrrrrr
Den där tvålen blev jag nyfiken på, får nog kolla upp det :)
Hoppas du har det fint <3