onsdag 1 september 2021

Välkommen September

En strålande solig morgon, och min krysantemum blommar verkligen!
Det blev frukost på balkongen, underbart!
Såklart började det regna när jag cyklade till F&S för att köra mitt IW soft pass. Underbart nog var det 10 motionärer som trotsade regnet och kom på mitt pass. Skönt att vara igång med IW igen också.
Har hämtat upp resväskorna från källaren, i morgon ska det packas. Röda och fina, precis som Amas resväskor!


Välkommen September!

Orsakullan fortsätter sin bloggutmaning och den första frågan i september lyder:

  1. 1. Första september, och skördetid. Tar du del av skörden?
  2. Odlar inget själv, men köper mycket frukt och grönt i butiken.

 

4 kommentarer:

BP sa...

Dina krysantemum ser verkligen ut som en megastor sol. Hade aldrig gissat på krysantemum utan på maskrosor och/eller tussilago. Så mycket för min kunskap om blommor;-)
Vi en rejäl regnskur vid klockan 19, men den varade bara fem minuter. Men det var grått sedan klockan 14. Soligt på morgonen och relativt varmt.

Men det ser ut som om ni har bokat ditt/ert SAS presentkort till... Underbart i så fall. Ska bli lika kul att följa dig som att följa Ama. Å likadana resväskor - det bådar gott:-)

Paula Merio sa...

Nämen, va skoj, vart bär det hän tro? Ja det lär vi som följer din blogg få veta. Kanske kan man ändå önska trevlig resa! Men vad betyder IW? W för workout, men Iet då? Intensiv???

Ama de casa sa...

Vilken underbar blomma! :-)

Haha! Dina väskor liknar verkligen mina! Den högra ser ut som den som Rulle bor i nu och den vänstra ser ut som den vi har med oss på vår pågående tripp :-)

Ha en fantastiskt fin tur - ska bli kul att se vart ni tar vägen :-D
Kram

znogge sa...

Två gula krysantemum finns på terrassen och de lyser verkligen upp.
Så ni ska iväg? Trevlig resa vart det nu bär av!

Kram