lördag 10 februari 2024

Göteborg och deltävling nr 2 i Melodifestivalen

 

Klockan är snart 03 på natten och vi har just kommit tillbaka till vårt hotellrum på Gothia Towers, med nattamat från Mc Donalds! Vilken dag, vilken kväll! Så kul att träffa våra kompisar i Melodifestival-klubben, och så kul att få se Melodifestivalen live! Tror minsann vi syntes i Tv också, säger våra vänner på sociala medier! Vi avslutade kvällen på underbara Bee- bar! Å jag lovar, nu kommer vi att sova sött i natt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Att ni orkar! Hålla igång hela natten... eller nästan iaf. Kul att se er i TV. Tyckte att Liamo och Sametjejen var bäst. Och de två som var utslagna, de var trallvänlig glada.
Hörde att ni i klubben dansade till en av de låtarna. Kul att ha vänner med samma intresse. Kram //Anna-Lena

Anna i Portugal sa...

Imponerad av att ni håller igång så länge. Jag är varken kvälls-, natt- eller festperson så det är ju bra jag inte följde med :) Men gläds åt att du har roligt och gör det du mår bra av!

Ditte sa...

Heja!
Så roligt! Såg er ett par gånger på bild i tv. Förstår att det blev en toppenkväll/natt. Bra att ni är vältränade!
Kram!

LillaSyster sa...

Säger som Ditte ni syntes flera gånger! Med de blå på så var ni lättare att se=)

Äventyret framtiden sa...

Heja, heja...gänget är samlat och då blir det fest!

Karinkram!

BP sa...

Underbart!!! Så skönt med att festa loss efter en mellotävling:-)
LillaSyster mejlade mig och berättade att hon sett dig och när. Det kallar jag för service:-) Tror att jag sett är tidigare i programmet också, men jag såg inte hela.
Gissar att ni nu sitter på tåget hem och att du sedan även kommer sova ovaggat den här natten;-)

PS. Lägger upp dig och Lotta Engberg till Glad måndag" imorgon. DS.

Znogge sa...

Vilken härlig och festlig kväll det blev och er partykondition är det minsann inget fel på! Ärligt talat vet jag inte om jag hade orkat...
Jag såg en skymt av er också.

Önskar en lugn och skön söndagskväll nu!

Kram