torsdag 14 december 2023

Tråktorsdag

Det var kallt i morse när jag gick till bussen vid gamla KS, -7 grader. Natten blev lite väl hektisk, det märktes när jag upptäckte att min frukost glömde jag kvar i kylskåpet på jobbet, och frukten jag skulle ha ätit på natten låg kvar i väskan, say no more! Men hann äta en lussekatt under natten som sjukhuset/ledningen bjöd på. Dagen idag har jag sovit hela dagen, för att nu återgå till arbetet inatt. En tråktorsdag kan man visst kalla det, KajsaLisas tema.
Förgyllde BB igår natt med dessa söta lussekatter i öronen, men vet inte om nån märkte dem? Bloggaren Annis dotter är det som har gjort dem! Visst är de söta!
 

9 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Jättegulliga örhängen. Passar ju så bra i dessa tider.
Så kallt ni har det, så mycket vinter...

Kram

znogge sa...

Vilka söta örhängen som verkligen är helt rätt för säsongen!
Ännu en stressig natt alltså men det verkar vara det vanligaste hos er.

Önskar en icke tråkig torsdagskväll!

Kram

Geddfish ♥ sa...

Oh, vilka söta örhängen! Sånt där blingbling bara älskade jag förr. Jag hade massor med olika som skulle passa in i outfiten.
Ha det så bra!
Kram!

Hanneles bokparadis sa...

Vilka kul örhängen!

Ditte sa...

Jättefina örhängen och ovanliga!Passar ju väldigt bra i dessa tider.
Förstår att du behövde din sömn efer en hektisk natt. Lite klent kan jag tycka att ledningen bjöd på en lussekatt. Bättre borde de kunna.
Varm kram

BP sa...

Jo, den torsdagen kvalar absolut in till Tråktorsdag;-) Örhängena är ju hur söta som helst. Kul att ni får ha örhängen på jobbet, på DS och hos min vårdcentral får man inte ens ha vigselringar. Några av dina patienter borde väl ha uppmärksammat de söta lussebullarna:-)

Önska dig en mindre hektisk natt, där du hinner äta mellanmål.

Annika sa...

Det var ju faktisk en äkta tråktorsdag för dig, inte kul.

SÅ fina och roliga örhängen. GILLAR!

Kramar!!

Anna i Portugal sa...

Kul örhängen! Väldigt juliga :)

Anni sa...

<3