söndag 4 augusti 2024

Skyltsöndag

BP:s skyltsöndag och en hög skyltar från olika håll kommer här. Den första är ju lite kul med tanke på floden Seines dåliga vatten som är på tal i OS i Paris ;-)
En skylt jag fotat i veckan..
Kan ju hålla med här, haha!
Fin bild/skylt från Tällberg...
Tror denna uggla uppskattas av BP, gjord av metallskrot, fanns också i Tällberg.
Å precis nu tog Sarah Sjöström guld igen på 50 m frisim, vilken kvinna!
Kan känna igen mej här ...haha!
..och här kanske min man kan känna igen sig...haha!
Slutar med en "kattbild" !

En natt gjord på jobbet, den gick fort, så jag hade alltså att göra. Nu stundar strax natt nr 2
 

6 kommentarer:

LillaSyster sa...

Åååå vilka roliga skyltar! Ugglan är så cool. Såg loppet med fantastiska Sarah- nu är det snart dags för start igen.Men du kanske måste cykla till jobbet. Ha en bra natt!

znogge sa...

Snyggt skyltat som vanligt och ett bra urval!
Förmodar att du är på jobbet nu så jag önskar dig en bra arbetsnatt.

Kram

BP sa...

Allså skräpfesten älskar jag, och det gäller även för metallugglan. Synd att den kostar 4 500 kronor. Hade den kostat 2 000 kronor hade jag kunnat tänka mig den som utsmyckning på balkongen.
Jämfört med 24-åringen är du extremt välkonserverad måste jag säga:-)

Visst är Sarah Sjöström fantastisk. Hoppas Duplantis går i hennes fotspår imorgon.

Tusen tack för länken och en härlig Skyltsöndag:-)

Äventyret framtiden sa...

Kul skyltat och grattis till Sverige och Sarah...här satt jag och hejade..Ugglan är fin, kunde nog ha den jag också men låter BP ta den först. Hoppas natten blir precis så där lagom ...inte för mycket och inte för lite!
Kram

Anki sa...

Många roliga skyltar!
Gillar den med skräpfesten ... och såklart även ugglan!
Ha en fin måndag!
Kram

Paula sa...

Men nu fick jag skratta gott, inte minst åt den sista Laser dotten, haha. Att doppa sig i Seine är ju rena hälsokuren eller? Ha så kul i Kolmården, hoppas ni får skapligt väder! Kram